Digitálna transformácia odvetvia cestovného ruchu pod vplyvom pandémie Covid-19 a smerovanie k bezkontaktnosti služieb /
COVID-19 : edukácia dospelého pacienta /
Vademékum očkovania proti COVID-19 /
Covid-19 a soukromé právo : otázky a odpovědi /
Teoretický model kognitívnych funkcií u pacientov s ťažkým priebehom ochorenia Covid 19 /
Pandémia COVID-19: aktuality /
Respiračná fyzioterapia a kinezioterapia pri post COVID-19 syndróme : metodická priručka pre študentov a pacientov s postcovidovým syndrómom /
Covid-19 : diagnostika, léčba a prevence /
Ošetrovateľstvo v pandémii Covid-19 /
Zabudnutá cesta : duchovná obnova po Covid-19 a iných krízach /
Zmeny v spotrebiteľskom správaní vplyvom pandémie COVID-19 a predikcia jeho vývoja /
Je COVID-19 Biologická zbraň? : vědecké a forenzní vyšetřování /
COVID-19: veľký reset /
Pandémia Covid-19: ochranné úlohy vitamínu D /
Systémový prístup v manažmente a jeho determinanty v kontexte pandémie COVID-19 /
Rok s pandemií Covid-19 : reflexe v poločase /
Celkom (ne)obyčajné veci izolovanej doby : 19 príbehov z karantény /
Post-COVID : treatments and therapies : textbook of scientific works /
Paliatívna starostlivosť v období pandémie COVID-19 /
NANOVIR : nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 : recenzovaný zborník príspevkov z vedeckej konferencie NANOVIR : 20. jún 2023, Košice /
Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /
Jak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě /
Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /
Jak Cool značky zůstavají : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" /
Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů /
Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ /
Imidž domácich a zahraničných potravín na trhu SR : (vedecká monografia) /
Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování /
Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspective /
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí /
Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) /
Vyhodnotenie vplyvu vybraných nástrojov marketingového mixu na správanie sa spotrebiteľov pri kúpe nábytku /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská relačného marketingu v dimenzii nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Marketingová štúdia rozvoja cestovného ruchu v cezhraničných regiónoch /
Služby v cestovnom ruchu. 2. časť /
Manažment cestovného ruchu /
Služby v cestovnom ruchu. 1. časť /
Manažment cieľového miesta cestovného ruchu /
Nemecký jazyk pre odbor turizmu a hotelového manažmentu : všeobecný základ /
Landeskunde der Slowakei /
Slovakia in close-up /
Strategic management in tourism /
Slovensko-ukrajinská konverzačná príručka : futbal - turizmus /
Family tourism : multidisciplinary perspectives /
2050 - tomorrow´s tourism /
Považská Bystrica : [dovolenka v pohybe v každom ročnom období] /
Považská Bystrica : [holiday in motion in each season of the year] /
Tourismus-Geschichte /
Voyage : objaviť, spoznať, zažiť.
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu /
COT business : časopis pro profesionály v cestovním ruchu.
Atlas svetového cestovateľa /
Research methods for leisure and tourism : a practical guide /
Management 2012 : research in management and business in the light of practical needs : [international conference] /
Management 2010 : knowledge and management in times of crisis and ensuing development : [international conference]. (Part I.) /
Management 2010 : knowledge and management in times of crisis and ensuing development : [international conference]. (Part II.) /
Vizuálne aspekty multimediálnej marketingovej komunikácie : vysokoškolská učebnica /
Inovatívne trendy /
Management 2014 : business, management and social sciences research : [international conference] /
Manažment v podmienkach reštrukturalizácie organizácií a riadenia ľudských zdrojov : zborník z vedeckého seminára s medzinárodnou účasťou /
Dimenzie a faktory regionálneho rozvoja : zborník vedeckých štúdií z výskumného grantu VEGA č. 1/8051/01 /
Management 2006 : theory, trends and practice /
Kultúrno-historické a pútnické miesta - ich význam a propagácia; : zborník príspevkov z workshopu /
Analýza významných vybraných zmien spotrebiteľského správania slovenských turistov v cestovnom ruchu v období epidémie COVID-19 a súvisiace implikácie /
Nákupné rozhodovanie a spotrebiteľské správanie v kontexte neuromarketingu : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Visual aspects of multimedia marketing communication : selected examples of good business practices /
Vzorce spotrebiteľského správania a ich postavenie v neuromarketingovom výskume : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Úvod do výpočtovej techniky a informatiky /
Finančné výpočty v praxi rozhodovacích jednotiek /