Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Marketingový výzkum :
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Marketingový výzkum :

Fantastická data ve veřejné politice a jak je využít /

Datové sklady : agilní metody a business intelligence /

Introduction to data science /

Research advance based on big data processing and Aanalysis :

Data conversion handbook /

Python for data science /

CDA 2018 : trvalá udržateľnosť a perspektívy ďalšieho rozvoja LTP archívov : zborník príspevkov z 3. medzinárodnej konferencie o dlhodobej archivácii /

CDA 2017 : výmena skúseností z prevádzky a budovania LTP archívov : zborník príspevkov z 2. medzinárodnej konferencie o dlhodobej archivácii /

CDA 2016 : formátové výzvy LTP : zborník príspevkov z 1. medzinárodnej konferencie o dlhodobej archivácii /

Azure data factory by example : practical implementation for data engineers /

DoNT 2015 7. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie : zborník príspevkov a prednášok : pod záštitou Dr.h.c. prof. Ing. Tatiany Čorejovej, PhD. rektorky Žilinskej univerzity v Žiline : 12.11.2015 /

Edukačný akčný výskum /

Zpracování velkých dat pro výzkum a vývoj umělé inteligence /

Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy /

Od telemetrie k internetu vecí. I, Veci, siete, dáta a ich uloženie /

Analýza dát v agrobiológii /

Analýza dát v agrobiológii /

Návrh a kryptoanalýza šifier /

Analýza dát v agrobiológii /

Ten druhý výskum: Úvod do kvalitatívnych metód v psychológii /

Téma: marketingový výskum

Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky /

Využívanie prieskumu trhu v podnikovej praxi /

Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /

Úvod do výskumu trhu /

Marketing potravín s chránenými označeniami v SR /

Marketing research : tools & techniques /

Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) /

Aplikácie marketingu /

Modely tvorby podnikovej identity ako súčasť marketingových procesov /

Možnosti aplikácií matematicko-štatistických metód v marketingovom výskume v dopyte po nábytku /

Praktikum marketingového výskumu /

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu /

Marketingový výskum /

Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /

Analýza a výskum v marketingovej komunikácii. 2. /

Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy /

Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky /

Marketingový výzkum trhu /

Praktikum z prieskumu trhu /

Marketingový výskum /

Téma: analýza dát

  • Téma: štatistické metódy
  • Téma: zber dát
  • Téma: marketing research
  • Téma: data analysis
  • Téma: statistical methods
  • Téma: data collection

Analýza dotazníkových údajov /

Počítačová analýza dát /

Zamestnávateľský prieskum /

Fantastická data ve veřejné politice a jak je využít /

Ten druhý výskum: Úvod do kvalitatívnych metód v psychológii /

Analýza dát v agrobiológii /

Štatistické vyhodnocovacie metódy vo vedách o športe pomocou softvéru SPSS /

Introduction to data science /

Úvod do analýzy údajov pomocou R /

Concept Lattices and Their Applications : 11th international conference on Concept Latticess and Their Applications : Košice, Slovakia, October 07-10,2014 : proceedings. Volume I /

Analýza dat v praxi /

SPSS - Praktická analýza dat /

Adaptácia nástrojov merania v ošetrovateľstve : vedecká monografia /

Efektivní analýza a využití dat : [příprava dat pro různé cílové skupiny, účinné metody prezentace, grafy a vizualizace dat, tipy uznávaných autorů] /

Biostatistika /

Přehled statistických metod : analýza a metaanalýza dat /

Research advance based on big data processing and Aanalysis :

Rozhodovací modely pro manažery v průmyslové praxi /

Moderní analýza biologických dat. 1. díl, Zobecněné lineární modely v prostředí R /

Moderní analýza biologických dat. 2. díl, Lineární modely s korelacemi v prostředí R /

Autor: Tahal, Radek, 1970-

Marketing management /

Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy /

Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy /

Autor: Šimečková, Terézia

  • Autor: Říhová, Hana
  • Autor: Huntová, Hana
  • Autor: Varju, Katarína
  • Autor: Hanzák, Tomáš
  • Autor: Friedlaenderová, Hana
  • Autor: Paterová, Libuše
  • Autor: Hořejš, Nikola
  • Autor: Herik, Ondřej
  • Autor: Hospodský, Richard
  • Autor: Hanzlová, Alexandra
  • Autor: Varga, Peter

Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky