Spoločné problémy špeciálnej a inkluzívnej pedagogiky : zborník vedeckých príspevkov /
Deti s problémovým správaním v predprimárnej inkluzívnej edukácii /
Diagnostika a stimulácia čitateľskej kompetencie žiakov z marginalizovaných rómskych komunít /
Žiak s intelektovým nadaním a poruchou pozornosti s hyperaktivitou v školskej inklúzii /
Koncept inkluzívnej edukácie v sociálno-pedagogických bádaniach /
Key components of inclusive education /
Ľudský faktor - kl'účová podmienka inklúzie? /
Hry pro rozvoj čtení : od batolete po školáka /
Diagnostika a stimulácia čitateľskej kompetencie žiakov so stredným stupňom mentálneho postihnutia /
Špeciálna pedagogika I. : kompedium nitrianskej špeciálnej pedagogiky /
Mnohoraké podoby inkluzívnej školy, alebo, Predstavy o inkluzívnom vzdelávaní na Slovensku /
Inkluzivní speciální pedagogika /
Čtenářské strategie u předškolních dětí a nečtenářů /
Pedagogické prístupy k deťom s rozmanitými potrebami /
Chci číst jako táta s mámou : jak se stát čtenářem /
Tajomstvá sveta 1 : úlohy na rozvíjanie čítania s porozumením pre žiakov 1. ročníka základných škôl /
Tajomstvá sveta 3 : úlohy na rozvíjanie čítania s porozumením pre žiakov 3. ročníka základných škôl /
Čítanie s porozumením. 4, Paľkove dobrodružstvá /
Čítanie s porozumením. 3, Berta a jej kamaráti /
Inkluzívne prístupy k edukácii detí predškolského veku /
Speciální pedagogika v praxi : [komplexní péče o děti se SPUCH] /
Mám dyslexii : průvodce pro pro dospívající a dospělé s se specifickými poruchami učení /
Komparácia výsledkov výskumov o žiakoch zo sociálne znevýhodneného prostredia v školách /
Základy psychológie, pedagogickej psychológie a špeciálnej pedagogiky pre pedagogických asistentov /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 1. časť, Výučba angličtiny žiakov s dys-poruchami /
Čtení a dyslexie /
Sonda do problematiky specifických poruch chování /
Deti s ADHD a ich výchova /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 2. časť, Výučba angličtiny žiakov s autizmom /
Inkluzívna pedagogika a jej komponenty /
V4 ako výchova, vzdelávanie, voľný čas a vzájomná inšpirácia : podporné terapie pre deti s poruchami učenia /
Dokumentácia dieťaťa/žiaka so ŠVVP v materskej, základnej a strednej škole /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 1, Orientácia /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 2, Pozornosť I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 3, Pozornosť II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými porucami učenia. Pracovný zošit 4, Pozornosť III /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 5, Zrakové vnímanie I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 6, Zrakové vnímanie II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 7, Sluchové vnímanie /
Vybrané aspekty edukácie žiakov s ťažkým a hlbokým mentálnym postihnutím /
Inkluzívna edukácia ako multidimenzionálny výchovný problém /
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie III. : medzinárodná konferencia : Donovaly, 29.-31.5.2013 /
Nultý ročník a edukácia rómskych žiakov /
Dítě s diabetem v kolektivu dětí : glosy pro učitele, vychovatele a trenéry /
Integrovaná didaktika slovenského jazyka a literatúry pre primárne vzdelávanie /
Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole : možnosti integrace na ZŠ a SŠ /
Súčasné teórie edukačných premien v školstve : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Nitra, 5.-6. septembra 2006. 2. diel, Vzdelávanie v zrkadle doby /
Schola excludus /
Reflection of inclusive education of the 21st century in correlative scientific fields : (how to turn risks into chances) /
Inkluzivní vzdělávání /
Tvorba inkluzívneho vysokoškolského prostredia /
Dieťa s problémovým správaním v materskej škole /
Kroky k inkluzívnej škole /
Rizikové správanie dospievajúcich v systéme vyššieho sekundárneho vzdelávania /
Povolání: asistent pedagoga : kompetence asistenta pedagoga podporujícího žáky s poruchou autistického spektra /
Education of students with special educational needs in inclusive settings /
Projekt inklúzia v materskej škole : usmernenia a námety, ako prispôsobiť vzdelávacie prostredie materskej školy všetkým deťom bez rozdielu. 1 /
Projekt inklúzia v materskej škole : metodické odporúčania a pedagogická diagnostika v materskej škole zamerané na rozvoj jedinečnosti každého dieťaťa. 2 /
Rómovia v literatúre pre deti a mládež na Slovensku /
Evalvácia behaviorálnych procedúr pri zvyšovaní komunikačnej kompetencie detí s poruchami autistického spektra /
Rómska literatúra v multikultúrnej a emocionálnej edukácii elementaristov /
Ľudo Ondrejov : antológia z tvorby pre deti a mládež /
Deti slnka : [adaptácia rovnomernej rómskej rozprávky D. Hivešovej-Šilanovej z knihy Vtáčatko Koráločka] /
Romany folk-tale (paramisi) in the inclusive education of the pupils from Roma ethnic group /
Partial cognitive functions in the context of reading comptetence of the pupil with mild intellectual disability in the school integration /
Deti Slnka : pre deti v predškolskom veku : [adaptácia rovnomernej rómskej rozprávky D. Hivešovej-Šilanovej z knihy Vtáčatko Koráločka] /
Rozvíjanie komunikačnej a čitateľskej kompetencie žiakov s ľahkým stupňom mentálneho postihnutia v inklúzii /
Slovník autorov rómskej literatúry pre deti a mládež /
Slovo o slove. : zborník Katedry komunikačnej a literárnej výchovy Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzitzy. Ročník 13 /
Rómska identita (romipen) v rómskych rozprávkach (paramisa) /
Základy špeciálnej didaktiky slovenského jazyka a literatúry /
Edukácia žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia /
Vybrané aspekty školskej úspešnosti detí a žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia v podmienkach inklúzie na Slovensku /
Jazyková a literárna výchova v špeciálnej a inkluzívnej edukácii /
Znevýhodněný žák : deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu /