Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Skip to content Forgot Password
VuFind
  • 0 items (Full)
  • Sign up
  • Log Out
  • Institutional Login
  • Studyroom
    • Book studyroom
    • American Center
    • Serial studyroom
    • Germen Library
    • Studyroom Main Hall
    • Regional publication
    • Rare and old books
  • Digital collection
    • Books
    • Newspapers
    • E-book
    • Records
  • Language
    • Slovenčina
    • English
Advanced
  • Channels
  • Contemporary issues in international marketing /
Search for more channels:

Similar Items: Contemporary issues in international marketing /

Mezinárodní marketing /

Medzinárodný marketing /

International marketing : theory, practices and new trends /

Medzinárodný marketing. /

International marketing /

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing /

International marketing. /

Medzinárodný marketing /

Mezinárodní marketing /

Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě /

Manažment a marketing v medzinárodnom prostredí. /

Marketing /

Medzinárodný marketing. /

Vybrané kapitoly medzinárodného marketingu. /

Medzinárodný marketing /

Medzinárodný marketing. /

Marketing pre medzinárodné trhy : učebný text pre predmet Globálny marketing /

Medzinárodný marketing : prípadové štúdie. 2 /

Medzinárodný marketing. : Prípadové štúdie. /

Marketing zahraničního obchodu. /

Topic: medzinárodný marketing

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /

Medzinárodné formy podnikania /

Mezinárodní marketing a informační technologie : vybrané kapitoly /

Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie) /

Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /

Vybrané aspekty obchodu s investičnými celkami /

Internationalisierung der mittelständischen Wirtschaft : Instrumente zur Erfolgssicherung /

Medzinárodný marketing /

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu : uplatnenie v zmiešaných spoločnostiach /

Vstup slovenských firiem na ruský trh /

International marketing : theory, practices and new trends /

Marketing pre medzinárodné trhy : učebný text pre predmet Globálny marketing /

Medzinárodný marketing /

Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník /

Stratégia medzinárodného podnikania : (prípadové štúdie) /

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku /

Mezinárodní marketing /

Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /

Mezinárodní marketing /

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing /

Topic: international marketing

Mezinárodní marketing /

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing /

Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /

Contemporary issues in international marketing /

Author: Horská, Elena, 1969-

Managerial communication /

Ekonomika, manažment a marketing poľnohospodárskeho podniku /

Študijná príručka 2020-2021 : Fakulta ekonomiky a manažmentu, SPU v Nitre /

Mapovanie faktorov a procesov implementácie novej potravinovej stratégie EU v potravinovej vertikále na Slovensku /

Slovenské ovčiarstvo a moderný marketing: tradícia, kvalita, zážitok /

Contemporary issues in international marketing /

Manažérska komunikácia /

Výskum trhu /

Author: Kádeková, Zdenka, 1980-

  • Author: Gálová, Jana
  • Author: Šedík, Peter
  • Author: Benda Prokeinová, Renáta
  • Author: Paluchová, Johana

Sociálny marketing ako spôsob riešenia nadmerného plytvania potravinami na úrovni spotrebiteľa /

Contemporary issues in international marketing /


Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • New Items

More opac

  • Historical fonds
  • Bibliography
  • Online name card catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs