Inovatívne prístupy pri testovaní aromachológie ako efektívneho nástroja in-store komunikácie /
Metodika skúmania vplyvu automatizácie v obchode a službách s využitím inovatívnych nástrojov na získanie spätnej väzby /
The use of aromatization and smart solutions in selected economic sectors /
Posudzovanie obchodného správania predajcov zákazníkmi : vedecká monografia /
Spotrebiteľské správanie /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing /
Trendy v spotrebiteľskom správaní - teória a prax /
The theme of incense and fragrances in the Bible and in the liturgy : scientific-liturgical aspect /
Neurogastronómia : inovatívne prístupy a výskumné riešenia pre transformáciu gastronómie /
Spotřebitelé a marketing /
Zadania a riešenia príkladov teórie spotrebiteľa /
Obchodné správanie pre neekonomické študijné programy : vysokoškolská učebnica /
Zmyslový marketing /
Kontrola cenových ujednání ve spotřebitelských smlouvách /
Vzorce spotrebiteľského správania a ich postavenie v neuromarketingovom výskume : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Komunikácia podniku s externým prostredím /
EKO značky : rozumieme logám a symbolom? /
Vonné tyčinky a jiné aromatické látky. : Jak si můžeme sami vyrobit vonné látky. Nejlepší recepty a jejich použití. /
Teoretické a praktické východiská spotrebiteľského správania v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teorie a praxe kulturních průmyslů /
Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Professional English for marketing communication and advertising. Volume I /
Marketing XXL /
Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka /
Marketing v poisťovníctve E-marketing : monografia /
Strategie firemní komunikace /
Sponzoring /
Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /
Úvod do výskumu trhu /
Jak psát reklamní text /
Manažment prevádzky cestovnej kancelárie /
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Metodologické východiská výberu komunikačných nástrojov v podnikateľských aktivitách malých a stredných podnikov v SR v podmienkach interkultúrneho trhu EÚ /
Inovácie marketingových činností /
Marketingová komunikace /
Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme /
Mikroblogovacia služba Twitter a jej využitie v marketingovej praxi /
Aromachológia ako nástroj budovania USP (Unique Selling Proposition) /
Výskum trhu /
E-obchodovanie /
Využitie neuromarketingu v krajinnom dizajne : prípadová štúdia /
Neuromarketingový pohľad na zákaznícke správanie a osobnosť zákazníka : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Rozvojové vzdelávanie : témy a metódy. IV /