Kompendium metodológie sociologických výskumov : učebnica /
Špeciálna pedagogika I. : kompedium nitrianskej špeciálnej pedagogiky /
Kvalitativní výzkum se zaměřením na polostrukturovaný rozhovor /
Kvalitatívne skúmanie v predprimárnom vzdelávaní /
Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky /
Education of students with special educational needs in inclusive settings /
Kvalitatívny výskum vo svete umenia /
Základy empirického výzkumu pedagogických jevů /
Výskum trhu /
Speciální pedagog jako profese /
Práca na podloženej teórii v kvalitatívnom výskume /
Premiéry, reprízy a omyly na križovatkách alebo stratégie výchovy v súčasnej rodine /
Případová studie - metoda kvalitativní výzkumné strategie a designování výzkumu = Case study - a method of qualitative research strategy and research design /
Základy metodológie pedagogického výskumu a pedagogická diagnostika /
Ten druhý výskum: Úvod do kvalitatívnych metód v psychológii /
Hodnotová orientácia študentov vysokých škôl /
Key components of inclusive education /
Špeciálna pedagogika : pre 4. ročník stredných odborných škôl /
Koncept inkluzívnej edukácie v sociálno-pedagogických bádaniach /
Metody výzkumu ve společenských vědách /
Doc. PhDr. Vladimír Predmerský, CSc. : významná osobnosť špeciálnej pedagogiky na Slovensku : rodák z Lubiny (1902-1991) /
Pracuj na sebe, pracuj s inými : úroveň kompetencií pracovníkov s mládežou, ktorí pracujú s mladými ľuďmi so špeciálnymi potrebami : výskum /
Školní speciální pedagog /
Supervize v podmínkách speciálního vzdělávání /
Kdo jsme? : rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga = Who are we? : variety of roles of special educational needs teachers as perceived by special educational needs teachers /
Odborný podporný tím : teoretická a praktická podpora pre profesie pracujúce v oblasti pedagogickej inklúzie a intervencie /
Speciální pedagogika v praxi : [komplexní péče o děti se SPUCH] /
Mám dyslexii : průvodce pro pro dospívající a dospělé s se specifickými poruchami učení /
Komparácia výsledkov výskumov o žiakoch zo sociálne znevýhodneného prostredia v školách /
Základy psychológie, pedagogickej psychológie a špeciálnej pedagogiky pre pedagogických asistentov /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 1. časť, Výučba angličtiny žiakov s dys-poruchami /
Čtení a dyslexie /
Sonda do problematiky specifických poruch chování /
Deti s ADHD a ich výchova /
Výučba angličtiny žiakov so špecifickými poruchami učenia a špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 2. časť, Výučba angličtiny žiakov s autizmom /
Inkluzívna pedagogika a jej komponenty /
V4 ako výchova, vzdelávanie, voľný čas a vzájomná inšpirácia : podporné terapie pre deti s poruchami učenia /
Dokumentácia dieťaťa/žiaka so ŠVVP v materskej, základnej a strednej škole /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 1, Orientácia /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 2, Pozornosť I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 3, Pozornosť II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými porucami učenia. Pracovný zošit 4, Pozornosť III /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 5, Zrakové vnímanie I /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 6, Zrakové vnímanie II /
KuliFerdo : pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Pracovný zošit 7, Sluchové vnímanie /
Vybrané aspekty edukácie žiakov s ťažkým a hlbokým mentálnym postihnutím /