Medzigeneračné rozdiely v správaní slovenských spotrebiteľov /
Praktikum z marketingu /
Zmyslový marketing /
Spotřebitelé a marketing /
Trendy v spotrebiteľskom správaní - teória a prax /
Spotrebiteľské správanie /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku /
Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) /
Posudzovanie obchodného správania predajcov zákazníkmi : vedecká monografia /
Obchodné správanie pre neekonomické študijné programy : vysokoškolská učebnica /
Zadania a riešenia príkladov teórie spotrebiteľa /
Strategický marketing : cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania /
EKO značky : rozumieme logám a symbolom? /
Praktikum marketingového výskumu /
Zmyslový marketing ako atribút neuromarketingu v kontexte obchodného správania /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Obchodné správanie : vysokoškolská učebnica /
Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /
Teória spotrebiteľa /
Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Jak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě /
Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /
Jak Cool značky zůstavají : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" /
Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů /
Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ /
Imidž domácich a zahraničných potravín na trhu SR : (vedecká monografia) /
Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování /
Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspective /
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí /
Vyhodnotenie vplyvu vybraných nástrojov marketingového mixu na správanie sa spotrebiteľov pri kúpe nábytku /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská relačného marketingu v dimenzii nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky /
Využívanie prieskumu trhu v podnikovej praxi /
Úvod do výskumu trhu /
Marketing potravín s chránenými označeniami v SR /
Marketing research : tools & techniques /
Aplikácie marketingu /
Modely tvorby podnikovej identity ako súčasť marketingových procesov /
Možnosti aplikácií matematicko-štatistických metód v marketingovom výskume v dopyte po nábytku /
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu /
Marketingový výskum /
Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /
Analýza a výskum v marketingovej komunikácii. 2. /
Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy /
Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky /
Marketingový výzkum trhu /
Praktikum z prieskumu trhu /
Marketingový manažment /
Manažérske rozhodovanie v marketingu /
Mystery shopping /
Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných potravinárskych jednotiek v Bratislave /