Metódy vyučovania matematiky v primárnom vzdelávaní 1 /
Príručka pre učiteľa prípravného ročníka /
Metódy riešenia matematických úloh v primárnom a nižšom sekundárnom vzdelávaní /
Relácie a ich aplikácia v predškolskej matematike /
Kritické miesta školskej matematiky /
53. konferencia slovenských matematikov : 23.-26. november 2023 Liptovský Ján /
52. konferencia slovenských matematikov : 28. apríl - 1. máj 2022, Dolný Kubín /
49. konferencia slovenských matematikov : 23.-26. november 2017 Jasná pod Chopkom /
50. konferencia slovenských matematikov : 22.-25. november 2018, Jasná pod Chopkom /
54. konferencia slovenských matematikov : 21.-24. november 2024 Jasná pod Chopkom /
Technické vzdelávanie na primárnom stupni školy : teória - výskum - vývoj /
Aktivujúce metódy vo vyučovaní ako podpora komunikačných zručností žiakov /
Výukové metody /
Project based learning made simple : 101 classroom-ready activities that inspires curiosity, problem solving and self-guided discovery for third, fourth and fifth grade students /
Hacking project based learning : 10 easy steps to PBL and inquiry in the classroom /
Diferencované vyučovanie v primárnom vzdelávaní /
Aktivita, samostatnosť a tvorivosť na 1. stupni ZŠ /
Učenie o lese v prvouke /
Tělesná cvičení v prvním školním roce : osmdesát podrobně vypracovaných tělocvičných půlhodin /
Aktuálne výzvy vo vyučovaní kooperatívneho vyučovania na slovenských školách /
Základy matematiky pre technické odbory /
Matematika. II, Určitý integrál. Funkcia viac premenných. Diferenciálne rovnice /
Zbierka uvoľnených úloh z testovania matematickej a čitateľskej gramotnosti pre 2. stupeň základných škôl a 1.-4. ročník osemročných gymnázií /
Velké otázky. Matematika /
Matematika 1 pre Fakultu PEDAS /
Mama, otec, pripravte ma do prímy : matematika : pracovné listy s úlohami pre uchádzačov o štúdium na osemročných gymnáziách : brožúrka s podrobnými inštrukciami pre rodičov, metodický postup, výsledky, poznámky /
Acta Universitatis Matthiae Belii. Volume 20 (2012), Series Mathematics /
Transforms and applications handbook /
Zbierka úloh z matematiky pre 6. ročník základných škôl a primánov /
Aj toto je matematika : kniha najmä pre 11 až 13 ročných /
Matematický trenažér : pracovný zošit a príprava na testovanie pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom od autorov učebníc pre 2. stupeň ZŠ. 2. časť /
Matematický trenažér : pracovný zošit a príprava na testovanie 9 pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom od autorov učebníc pre 2. stupeň ZŠ. 1. časť /
Matematika : zbierka príkladov a testov : monitor a prijímacie pohovory] /
Matematika pre 3. ročník gymnázií a 7. ročník gymnázií s osemročným štúdiom. 1. časť /
Matematika 9 pre 9. ročník základnej školy a 4. ročník gymnázia s osemročným štúdiom. 1. časť /
Jazyk a zmena : ako sme menili jazyk matematiky a ako jazyk matematiky zmenil nás /
Kniha o číslech : tajemství čísel a jejich vliv na náš svět /
A Katedra matematikaverseny országos döntőinek feladatsorai V-VI. osztály /
Zámok bludísk : [buď hrdinom! : vydaj sa za dobrodružstvom a zvíťaz nad rafinovanými zlodejmi] /
Nápadník aktivit a her do hodin matematiky : [pro 2. stupeň ZŠ, SŠ a gymnázia] /
Kognitívne aspekty vyučovania materinského jazyka v primárnej edukácii /
Teória a prax integratívnej hudobnej výchovy /
Česká základní škola : vícepřípadová studie /
Pedagogická diagnostika : teória a metódy diagnostikovania v elementárnej edukácii /
Technické vzdelávanie na primárnom stupni školy a vzťah učiteľov k obsahu technického vzdelávania /
Tematika straty, smrti a bolesti v literatúre pre deti a mládež a jej didaktická interpetácia v primárnom vzdelávaní /
Základní vzdělávání prakticky /
Filip a zatvorená škola : ako sa chránime pred koronavírusom spoločne : zaujímavé fakty, tvorivé úlohy, užitočné informácie /
Matematika a hudobná výchova - interakčné stimulanty v primárnej edukácii /
Región v edukácii slovenského jazyka a literatúry /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 1. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 2. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 3. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 4. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 5. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 6. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 7. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 8. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Osobnosti slovenskej matematiky : Milan Hejný /