Neuromarketing v teórii a praxi /
Výskum determinantov obchodného správania v kontexte marketingu, psychológie obchodu a neuromarketingu : vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Vybrané kapitoly zo psychológie obchodu /
Zmyslový marketing ako atribút neuromarketingu v kontexte obchodného správania /
Zmyslový marketing /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Nákupné rozhodovanie a spotrebiteľské správanie v kontexte neuromarketingu : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Psychologie trhu a chování spotřebitele /
Vymotávač : odhaľ tajné triky predajcov a využi to vo svoj prospech /
Inovatívne prístupy pri testovaní aromachológie ako efektívneho nástroja in-store komunikácie /
Výskum neuromarketingu v koncepcii s neurolingvistickým programovaním /
Vzorce spotrebiteľského správania a ich postavenie v neuromarketingovom výskume : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Machiavellistické prejavy v kontexte osobnostných charakteristík obchodných manažérov /
Vybrané charakteristiky obchodného správania v kontexte atribútov neuromarektingu na báze neurolingvistického programovania : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií : Projekt VEGA 1/0807/19 a Projekt KEGA 012PU-4/2020 /
Nejkrásnější povolání /
Posudzovanie úspešného obchodného správania s využitím neurolingvistického programovania : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií : Projekt VEGA 1/0807/19 a Projekt KEGA 012PU-4/2020 /
Identifikácia manipulatívnych prejavov v kontexte obchodného správania /
Výskum trhu /
Čím začína manipulácia /
Consumer neuroscience - innovative approach to optimizing sustainable business and marketing performance based on modern intelligent systems : proceedings of the scientific project VEGA 1/0354/22.
Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů /
Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu /
Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /
Metodika skúmania vplyvu automatizácie v obchode a službách s využitím inovatívnych nástrojov na získanie spätnej väzby /
Neznáme príbehy úspešných značiek : prečo chodíme denne 10 000 krokov, zásnubný prsteň je diamantový a Santa Claus červený? /
Consumer neuroscience - innovative approach to optimizing sustainable business and marketing performance based on modern intelligent systems : proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22.
Neuromarketing v kontexte vybraných socio-demografických charakteristík /
Využitie neuromarketingu v krajinnom dizajne : prípadová štúdia /
Fundamentals of active selling /
Základy aktívneho predaja /
Organizačné faktory v obchodnom správaní a obchodná komunikácia /
Metodiky merania vybraných manažérskych kompetencií 1 /
Základy metodológie sociálneho výskumu pre manažérov /
Úvod do psychológie reklamy /
Obchodné správanie v kontexte neurolingvistického programovania /
Spotrebiteľské správanie a vybrané atribúty neuromarketingu /
Úvod do psychológie obchodu /
Vzdelávanie, psychohygiena a sebahodnotenie obchodníka /
Kreativita organizácie a stratégie riešenia problémov /
Kľúčové kompetencie obchodného manažéra pre úspešný výkon obchodnej práce /
Základy sociálnej psychológie pre manažérov /
Špecifické formy obchodného správania v kontexte psychológie obchodu : vedecká monografia /
Obchodné správanie : vysokoškolská učebnica /
Základy psychológie reklamy : vysokoškolská učebnica /