Pedagogica actualis. XV., Podpora a inklúzia vo vzdelávaní II. /
Pedagogica actualis. XIII., Vybrané aspekty vzdelávania v kontexte otvorenej vedy /
Pedagogica actualis. XII. / Aktuálne trendy pedagogickej praxe v pregraduálnej príprave /
Pedagogica actualis. II., Hodnoty a ich odraz vo vvysokoškolskom vzdelávaní /
Analýza pregraduálnej prípravy učiteľov na inkluzívne vzdelávanie /
Koordinátor školského podporného tímu : efektívnou spoluprácou k úspechu /
Pedagogica actualis. IV., Excelencia - nový fenomén vo vysokoškolskom vzdelávaní? /
Pedagogica actualis. VI., Súčasnosť a perspektívy vysokoškolského vzdelávania /
Průvodce pedagogickou praxí /
Pedagogická prax - základ kvalitnej prípravy budúcich učiteľov /
Reflexe a hodnocení kvality výuky. I. /
Práca v rôznorodej triede : možnosti podpory žiaka a učiteľa /
Umenie byť učiteľom /
Pedagogická prax - nástroj skvalitňovania vzdelávania učiteľov /
Středoevropský učitel na prahu učící se společnosti 21. století : vzdělávací situace, profesní činnosti a podmínky učitelů České, Slovenské a Polské republiky : závěry akčního srovnávacího výzkumu /
Učiteľ - výskumník : profesia založená na výskume : dizajny výskumu a premeny výučby /
Rozhovory v Komenském : tucet zamyšlení o výchově a vzdělávání /
Portfolio v perspektivě reflektivně pojatého vzdělávání učitelů /
Pedagogica actualis. IX., Autorita učiteľa a klíma edukačného procesu /
Teaching careers in Europe : access, progression and support.
Inkluzívna edukácia ako multidimenzionálny výchovný problém /
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie III. : medzinárodná konferencia : Donovaly, 29.-31.5.2013 /
Nultý ročník a edukácia rómskych žiakov /
Inkluzívna pedagogika a jej komponenty /
Dítě s diabetem v kolektivu dětí : glosy pro učitele, vychovatele a trenéry /
Integrovaná didaktika slovenského jazyka a literatúry pre primárne vzdelávanie /
Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole : možnosti integrace na ZŠ a SŠ /
Súčasné teórie edukačných premien v školstve : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Nitra, 5.-6. septembra 2006. 2. diel, Vzdelávanie v zrkadle doby /
Schola excludus /
Reflection of inclusive education of the 21st century in correlative scientific fields : (how to turn risks into chances) /
Inkluzivní vzdělávání /
Tvorba inkluzívneho vysokoškolského prostredia /
Deti s problémovým správaním v predprimárnej inkluzívnej edukácii /
Dieťa s problémovým správaním v materskej škole /
Kroky k inkluzívnej škole /
Rizikové správanie dospievajúcich v systéme vyššieho sekundárneho vzdelávania /
Povolání: asistent pedagoga : kompetence asistenta pedagoga podporujícího žáky s poruchou autistického spektra /
Education of students with special educational needs in inclusive settings /
Projekt inklúzia v materskej škole : usmernenia a námety, ako prispôsobiť vzdelávacie prostredie materskej školy všetkým deťom bez rozdielu. 1 /
Projekt inklúzia v materskej škole : metodické odporúčania a pedagogická diagnostika v materskej škole zamerané na rozvoj jedinečnosti každého dieťaťa. 2 /
Profesní rozvoj učitelů : podpora učitelů pro zlepšování výsledků žáků /
Rodový pohľad na školstvo : aspekty kľúčových rizík /
Uplatňovanie ľudských práv z pohľadu učiteľov základných a stredných škôl /
Profesijná sebareflexia učiteľov /
Učiteľské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti /
Líný učitel : jak učit dobře a efektivně /
Personnel priorities in schools today : hiring, supervising, and evaluating teachers /
První učitel : k roli ředitele školy v pedagogickém vedení /
Učiaca sa škola : ako uskutočniť myšlienky z vízie Učiace sa Slovensko na vašej škole /
Kalibrácia metakognitívneho monitorovania v profesijnej matematickej príprave budúcich učiteľov: presnosť a skreslenie hodnotenia /
Integrita kritického a morálneho myslenia v problematike cností a vo výskume /
Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů /
Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání : výzkumný záměr : úvodní teoreticko-metodologické studie 2008 /
Špecifiká profesijnej dráhy učiteliek /
Romové a jejich učitelé : 12. setkání Hnutí R v Květušíně 27.-28. listopadu 1998 /
První kroky učitele /
Učiteľská profesia v trendoch teórie a praxe /
Magyar tanitók albuma : tanulmányok a nemzetnevelés jegyében folyó elemi népoktatás, a népiskolával kapcsolatos intézmények és a népművelés legfőbb kérdéseiről /
Výchova a udržateľný rozvoj /
Vývoj a perspektívy prípravy učiteľov v oblasti pôdohospodárskych vied na Slovensku /
Poradenstvo a podpora wellbeingu študenstva vo vysokoškolskej edukácii /
Aktívne starnutie s využitím inteligentných technológií v edukácii /
Pedagogica actualis. XIV., Podpora a inklúzia vo vzdelávaní I. /
Základy pedagogiky /
„Vyučovanie so štýlom“ na vysokej škole /
Vybrané aspekty pedagogickej komunikácie v edukačnej realite /