Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Preskočiť na obsah Zabudol som heslo
VuFind
  • 0 položky (Plný)
  • Registrácia
  • Odhlásiť
  • Prihlásiť
  • Študovňa
    • Študovňa kníh
    • Americké centrum
    • Študovňa periodík
    • Nemecká knižnica
    • Hala služieb
    • Regionálna lieratúra
    • Historické fondy
  • Digitálna zbierka
    • Knihy
    • Noviny
    • E-knihy
    • Platne, CD
  • Jazyk
    • Slovenčina
    • English
Pokročilý
  • Channels
  • Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /
Vyhľadať ďalšie pohľady:

Podobné jednotky: Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi /

Kapitoly z moderní ekonomie trhů práce /

Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /

Spoločenská zodpovednosť firiem : smerovanie firiem k udržateľnej budúcnosti /

Medzinárodný marketing. : Prípadové štúdie. /

Sportovní marketing : CSR a sponzoring /

Spoločenská zodpovednosť v marketingovej praxi podnikov /

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing /

Medzinárodný marketing /

Medzinárodný marketing /

Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie) /

Digitálny marketing : vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore /

Marketing /

Direct, digital & data-driven marketing /

Marketing pre stredné školy : modená učebnica /

Marketing I. /

Marketing pre stredné školy : moderná učebnica /

Marketing a kereskedelmi akadémia számára /

Tohle je marketing! : zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě /

Marketing I : pre študijné odbory stredných odborných škôl /

Téma: marketingový manažment

Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /

Základy marketingu I /

Marketingové řízení nemocnic /

Marketing management /

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /

Prípadové štúdie z marketingového manažmentu. Prvá časť /

Prípadové štúdie z marketingového manažmentu. Prvá časť /

Destination marketing and management : theories and applications /

Medonosný marketing : přitáhněte zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu /

Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti /

English for customer care : B2 : [učebnice s vkladaným audio CD] /

Marketing pre projekty /

Zhodnotenie drevnej hmoty a marketingové riadenie /

Marketingové řízení školy /

Mikroblogovacia služba Twitter a jej využitie v marketingovej praxi /

Marketingové analýzy a stratégie /

Modely tvorby podnikovej identity ako súčasť marketingových procesov /

Zborník abstraktov : 8. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : September 21-22, 2023 Košice (the Slovak Republic) and Tarnobrzeg (the Republic of Poland) /

Reštart /

Toto je marketing /

Téma: spoločenská zodpovednosť firiem

  • Téma: ľudský kapitál
  • Téma: medzinárodný marketing
  • Téma: marketing management
  • Téma: corporate social responsibility
  • Téma: human capital
  • Téma: international marketing

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování /

Spoločenská zodpovednosť v marketingovej praxi podnikov /

Sociálne zodpovedné investovanie podnikov v Slovenskej republike /

Společenská odpovědnost firem a organizací : udržitelně o udržitelnosti /

Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí /

Spoločenská zodpovednosť podnikov a korporatívne občianstvo - otázky a výzvy /

Spoločensky zodpovedné riadenie ľudských zdrojov v podniku /

Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví /

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi /

Compliance programy (nejen) v České republice /

Zámožnost všem = Affluence for all = Wohlstand für alle /

Společenská odpovědnost ve sportu /

Sportovní marketing : CSR a sponzoring /

Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /

Spoločenská zodpovednosť firiem : smerovanie firiem k udržateľnej budúcnosti /

Personálny manažment v kontexte trvalo udržateľného rozvoja : vedecká monografia /

Autor: Zorkóciová, Otília, 1954-

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem /

Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia /

Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu /

Medzinárodný marketing : Prípadové štúdie /

Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /

Manažment medzinárodného podnikania /

Autor: Čiderová, Denisa

  • Autor: Krajčík, Daniel, 1981-
  • Autor: Krajčík Danišová, Sonia
  • Autor: Minárik, Marek
  • Autor: Pásztorová, Janka, 1960-
  • Autor: Zorkóciová, Otília, 1954-

Rastúca dominancia čínskej ekonomiky a jej dosah na rast konkurencieschopnosti EÚ /

Medzinárodný obchod - repetitórium /

Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja /


Možnosti vyhľadávania

  • História vyhľadávaní
  • Pokročilé vyhľadávania

Objavte viac

  • Prechádzanie katalógu
  • Abecedné prechádzanie
  • Grafické prechádzanie katalógu
  • Nové tituly v katalógu

Viac katalógov

  • Historické fondy
  • Bibliografia
  • Online menný lístkový katalóg

Hľadáte pomoc?

  • Tipy pre vyhľadávanie
  • Často kladené otázky