Realita virtuálna /
Manažment rizík malých a stredných podnikov /
Podnikateľské minimum /
Virtuálna, rozšírená a zmiešaná realita v architektúre /
Ako využiť zmiešanú realitu v architektúre /
Technológia rozšírenej reality v matematickej edukácii: SWOT analýza /
Marketing malého, stredného a rodinného podnikania /
Hodnotenie podnikových internetových stránok /
Riadenie malých a stredných podnikov /
Rozšírená realita a jej využitie v priemyselnom inžinierstve /
Manažment rizík malých a stredných podnikov a klastrová spolupráca /
Malé a stredné podniky : súčasnosť a budúcnosť /
7 pilířů efektivního online marketingu /
Od rizík k príležitostiam: ako môžu malé a stredné podniky prosperovať vďaka strategickej agilite : zborník abstraktov z projektu VEGA 1/0642/22 /
Digitálny marketing : vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore /
Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica /
Marketing cestovného ruchu : praktikum - príklady dobrej praxe /
Myslenie založené na rizikách: vytváranie príležitostí pre malé a stredné podniky prostredníctvom strategickej agility : zborník vedeckých štúdií z projektu VEGA 1/0642/22 /
Calimeromarketing® 3.0 v skratke pre čerstvo vyliahnutých podnikateľov, ktorí neradi čítajú /
Otcem i po rozvodu /
Technologický rozvoj jako produkt sociokognitivní sítě /
Pod vlivem Facebooku : příběh z nitra společnosti, která spojuje svět /
Spodná vlna : ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne média /
Kultúra úcty : udržať nadprirodzené prostredie /
Digitálny vek : 50 myšlienok, ktoré by ste mali poznať /
Válka o Uber : příběh zběsilé ctižádosti /
Aktuálne problémy predškolskej a elementárnej pedagogiky vo výskumoch študentov doktorandského štúdia /
Hraniční doba : konec normálních časů? /
Documentary and archival research. Volume II, Analyzing human documents /
Documentary and archival research. Volume III, Human documents in social research /
Documentary and archival research. Volume IV, Archival research /
Džihád : v kůži bojovníka islámského státu /
(Ne)bezpečie sociálnych sietí /
Nedospelé deti : je dobré povedať o sebe všetko? /
Social media marketing a propagácia podnikov vidieckeho cestovného ruchu na sociálnych sieťach : základná príručka.
Cultural networks in migrating heritage : intersecting theories and practices across Europe /
Social media marketing a propagácia podnikov vidieckeho cestovného ruchu na sociálnych sieťach : praktická príručka.
O nových médiích, modularitě a simulaci /
Myslenie v sieti : [potreba myslenia „vo veľkom" je dnes naliehavejšia než kedykoľvek predtým] /
Koučování pro manažery, aneb, Všichni mají potřebné zdroje pro své cíle /
Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace /
Manažerské metody /
Vedení lidí a strategie v nejistých dobách /
Päť krokov pre úspešné riadenie s.r.o.
Vzdelávanie a kariéra /
Zdokonaľovanie strategického manažmentu /
Public sector dynamics in Central and Eastern Europe /
Dynamika sociálno-ekonomických procesov : simulovanie dynamiky v sociálno-ekonomických systémoch /
Poprvé šéfem : jak uspět na vedoucí pozici /
Leadership : theory and practice /
Manažment a ekonomika ekologickej poľnohospodárskej výroby /
Manažment /
Environmentálna pedológia a manažment ochrany pôdy /
Komplexné manažérstvo kvality /
Manažment podniku /
Základy manažmentu /
Manažment a technológia chovu hospodárskych zvierat /
Kompendium des Führens /
Management tvorivosti : [vybrané kapitoly zo všeobecnej psychológie, kreatológie, pedagogiky, sociobiológie, filozofie a psychológie osobnosti : vysokoškolská učebnica] /
Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica /
Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete /
Manažment sociálnych sietí /
Strategické aspekty zdrojov návštevnosti webstránok : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment /
Marketing pre stredné školy : moderná učebnica /
Identifikácia a optimalizácia zdrojov návštevnosti webstránky /