Teoretické a praktické východiská relačného marketingu v dimenzii nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská spotrebiteľského správania v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Interakcia nástrojov marketingu vo vybraných oblastiach : súčasné trendy a nové pohľady /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie v post-pandemickom trhovom prostredí : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Tvorba zarábajúceho webu : krok za krokom /
Marketing 6.0 : budoucnost ve znamení zážitků /
Praktická implementácia nástrojov marketingovej komunikácie /
The influencer industry : the quest for authenticity on social media /
Inovácie a trendy v manažmente a marketingu : E-techológie v podmienkach MSP : nekonferenčný recenzovaný zborník vedeckých prác /
Základy marketingu /
Úvod do marketingu : skriptum (učebný text) /
Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média /
Cena v marketingu /
Marketingová komunikácia a médiá 17 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 12 : zborník vedeckých štúdií /
Marketingová komunikácia a médiá 13 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 14 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 15 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Marketingová komunikácia a médiá 16 : zborník vedeckých štúdií z oblasti histórie a teórie marketingovej komunikácie a médií /
Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem /
Marketingový plán : příprava a úspěšná realizace /
Základy marketingu I /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 1, [A-E] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 2, [E-M] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 3, [N-S] /
Encyclopedia of sports management and marketing. Volume 4, [S-Z, Index] /
Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu /
Marketing : praktikum /
Informačné systémy marketingu : praktikum /
Law and markets /
Marketingový odbytový kanál /
Marketing & Sales Management /
Možnosti zvyšovania efektívnosti ekonomiky a správy spoločnosti v SR : (vybrané otázky) /
Problémy marketingu vo verejnom sektore /
Vezmi život do svojich rúk : rady k úspechu a šťastiu od manažéra a filantropa, spoluzakladateľa Triangla, Quatra a Dobrého Anjela /
Ako som vybudoval miliardovú firmu : zo Spiša na Floridu /
Marketing your library´s electronic resources : a how -to-do-it manual /
Progressletter : synergia myšlienok.
Teorie a praxe kulturních průmyslů /
Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Professional English for marketing communication and advertising. Volume I /
Marketing XXL /
Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka /
Marketing v poisťovníctve E-marketing : monografia /
Strategie firemní komunikace /
Sponzoring /
Digitálna značka Brand Digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete /
Úvod do výskumu trhu /
Jak psát reklamní text /
Manažment prevádzky cestovnej kancelárie /
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Metodologické východiská výberu komunikačných nástrojov v podnikateľských aktivitách malých a stredných podnikov v SR v podmienkach interkultúrneho trhu EÚ /
Inovácie marketingových činností /
Marketingová komunikace /
Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme /
Mikroblogovacia služba Twitter a jej využitie v marketingovej praxi /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Startup manažment /
Startup management - selected chapters and Best practice examples /
Teoretické a praktické východiská vybraných aspektov elektronickej komercie a ich dopad na nákupné správanie a rozhodovanie spotrebiteľa : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Inovatívne trendy /
Rozvoj manažérskych zručností a metakognitívnych schopností : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /