Štátna vedecká knižnica v Košiciach - Hlavná 10, 042 30 Košice, tel. +421918245888, e-mail: svkk@svkk.sk Skip to content Forgot Password
VuFind
  • 0 items (Full)
  • Sign up
  • Log Out
  • Institutional Login
  • Studyroom
    • Book studyroom
    • American Center
    • Serial studyroom
    • Germen Library
    • Studyroom Main Hall
    • Regional publication
    • Rare and old books
  • Digital collection
    • Books
    • Newspapers
    • E-book
    • Records
  • Language
    • Slovenčina
    • English
Advanced
  • Channels
  • Využitie neuromarketingu v krajinnom dizajne :
Search for more channels:

Similar Items: Využitie neuromarketingu v krajinnom dizajne :

Kárpáti tájak - Kárpáti házak : túramozgalom 1993-1997 : tájékoztató füzet /

Architektura a krajina : texty o moderní a současné architektuře VII /

Výskum neuromarketingu v koncepcii s neurolingvistickým programovaním /

Nákupné rozhodovanie a spotrebiteľské správanie v kontexte neuromarketingu : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Zmyslový marketing ako atribút neuromarketingu v kontexte obchodného správania /

Zahradní architektura /

Der Garten als Wohnraum : Gartenmöbel, Zäune, Pavillons und viele andere Gestaltungsentwürfe den Garten, aus Holz und Stein liebevoll gefertigt /

Das grosse Garten-Handbuch /

Zelené pokoje : inspirace pro zdravou a zabydlenou zahradu /

Zmyslový marketing /

Dr. h. c. prof. Ing. Ján Supuka, DrSc. : autobiografia a personálna bibliografia /

Rodinný dom : stavba a údržba, útulný interiér, krásna záhrada.

Zahrady od Dany : naplánujte si zahradu krok za krokem /

Inovatívne prístupy pri testovaní aromachológie ako efektívneho nástroja in-store komunikácie /

Picturesque Slovakia /

Malebné Slovensko /

Metodika skúmania vplyvu automatizácie v obchode a službách s využitím inovatívnych nástrojov na získanie spätnej väzby /

Výskum trhu /

Atlas reprezentatívnych geoekosystémov Slovenska /

Trendy bývanie : dizajn, architektúra, umenie, móda.

Topic: 712.3/.7

Trendy bývanie : dizajn, architektúra, umenie, móda.

Využitie neuromarketingu v krajinnom dizajne : prípadová štúdia /

Topic: krajinná architektúra

  • Topic: tvorba krajiny
  • Topic: záhradná architektúra
  • Topic: neuromarketing
  • Topic: landscape architecture
  • Topic: landscaping
  • Topic: garden architecture

Aktuálne problémy krajinnej architektúry a krajinného plánovania : zborník vedeckých príspevkov : [recenzovaný vedecký zborník] /

Prohlédni si tu zemi : i když vidíme jen obyčejné věci, stejně toho vidíme hodně /

Estetika a percepcia krajiny : učebné texty /

Estetický potenciál parkov /

Vegetačné úpravy v krajine /

Záhradná a krajinná architektúra na Slovensku : 33 záhradných a krajinných artchitektov Slovenska a ich tvorba /

Portfolio /

Ekologická architektura ve stínu moderny : podstata, principy a mýty /

Landscape architectural graphic standards /

Kárpáti tájak - Kárpáti házak : túramozgalom 1993-1997 : tájékoztató füzet /

Dr. h. c. prof. Ing. Ján Supuka, DrSc. : autobiografia a personálna bibliografia /

Vegetačné štruktúry v sídlach : parky a záhrady /

Krajina - predmet vzdelávania a výskumu /

Využitie neuromarketingu v krajinnom dizajne : prípadová štúdia /

Author: Berčík, Jakub, 1987-

Metodika skúmania vplyvu automatizácie v obchode a službách s využitím inovatívnych nástrojov na získanie spätnej väzby /

Inovatívne prístupy pri testovaní aromachológie ako efektívneho nástroja in-store komunikácie /

The use of aromatization and smart solutions in selected economic sectors /

Aromachológia ako nástroj budovania USP (Unique Selling Proposition) /

Výskum trhu /

E-obchodovanie /

Využitie neuromarketingu v krajinnom dizajne : prípadová štúdia /

Author: Gálová, Jana

  • Author: Neomániová, Katarína
  • Author: Halajová, Denisa, 1975-
  • Author: Hillová, Dagmar, 1974-

Metodika skúmania vplyvu automatizácie v obchode a službách s využitím inovatívnych nástrojov na získanie spätnej väzby /

Inovatívne prístupy pri testovaní aromachológie ako efektívneho nástroja in-store komunikácie /

Aromachológia ako nástroj budovania USP (Unique Selling Proposition) /

Contemporary issues in international marketing /

E-obchodovanie /

Využitie neuromarketingu v krajinnom dizajne : prípadová štúdia /


Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • New Items

More opac

  • Historical fonds
  • Bibliography
  • Online name card catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs