Zmyslový marketing ako atribút neuromarketingu v kontexte obchodného správania /
Zmyslový marketing /
Vzorce spotrebiteľského správania a ich postavenie v neuromarketingovom výskume : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Posudzovanie úspešného obchodného správania s využitím neurolingvistického programovania : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií : Projekt VEGA 1/0807/19 a Projekt KEGA 012PU-4/2020 /
Vybrané charakteristiky obchodného správania v kontexte atribútov neuromarektingu na báze neurolingvistického programovania : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií : Projekt VEGA 1/0807/19 a Projekt KEGA 012PU-4/2020 /
Výskum determinantov obchodného správania v kontexte marketingu, psychológie obchodu a neuromarketingu : vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Spotrebiteľské správanie /
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie /
Inovatívne prístupy pri testovaní aromachológie ako efektívneho nástroja in-store komunikácie /
Consumer neuroscience - innovative approach to optimizing sustainable business and marketing performance based on modern intelligent systems : proceedings of the scientific project VEGA 1/0354/22.
Consumer neuroscience - innovative approach to optimizing sustainable business and marketing performance based on modern intelligent systems : proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22.
Výskum neuromarketingu v koncepcii s neurolingvistickým programovaním /
Spotrebiteľské správanie a vybrané atribúty neuromarketingu /
Metodika skúmania vplyvu automatizácie v obchode a službách s využitím inovatívnych nástrojov na získanie spätnej väzby /
Neuromarketing v teórii a praxi /
Neuromarketing v kontexte vybraných socio-demografických charakteristík /
Vybrané kapitoly zo psychológie obchodu /
Spotrebiteľské správanie v kontexte socio-demografických charakteristík /
Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /
Psychológia peňazí /
Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /
Food sciences & business studies : global - regional - local approach : Visegrad fund /
Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov v SR /
Jak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě /
Falšovatelia jedla : čo nám potravinárske koncerny klamú do tanierov /
Jak Cool značky zůstavají : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" /
Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů /
Marketingové prístupy k výrobe, obchodu a spotrebe zemiakov na Slovensku a v krajinách EÚ /
Imidž domácich a zahraničných potravín na trhu SR : (vedecká monografia) /
Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování /
Consumer behaviour and branding: a cross cultural perspective /
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb /
Úvod do psychológie marketingovej komunikácie /
Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí /
Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) /
Vyhodnotenie vplyvu vybraných nástrojov marketingového mixu na správanie sa spotrebiteľov pri kúpe nábytku /
Percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa /
Teoretické a praktické východiská nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v kontexte relačného marketingu v procese elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská vplyvu inovácií na proces nákupného rozhodovania spotrebiteľov v podmienkach elektronickej a mobilnej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Teoretické a praktické východiská relačného marketingu v dimenzii nákupného správania a preferencií spotrebiteľov v podmienkach elektronickej komercie : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Nákupní chování : [velká kniha k tématu Consumer Behavior] /
Protivná blondýna radí- jak prokouknout triky obchodníků : nenechte se napálit při nakupování.
Kniha štýlu z Paríža : čo si dnes oblečiem? /
Vplyv prosociálnej činnosti firmy na nákupné správanie sa spotrebiteľov : vedecká monografia /
Kuchyňa bez odpadu : príručka o tom, ako kvalitne jesť a zároveň ušetriť peniaze tak, že budete menej plytvať jedlom /
Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme /
Hrám sa na obchod! /
Nákup a predaj : obchodné funkcie priemyselných podnikov /
Nákupné rozhodovanie a spotrebiteľské správanie v kontexte neuromarketingu : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /
Udržateľný marketing : nová éra marketingu /
Nákup•ologie : pravda a lži o tom, proč nakupujeme /
Management 2012 : research in management and business in the light of practical needs : [international conference] /
Management 2010 : knowledge and management in times of crisis and ensuing development : [international conference]. (Part I.) /
Management 2010 : knowledge and management in times of crisis and ensuing development : [international conference]. (Part II.) /
Vizuálne aspekty multimediálnej marketingovej komunikácie : vysokoškolská učebnica /
Inovatívne trendy /
Management 2014 : business, management and social sciences research : [international conference] /
Manažment v podmienkach reštrukturalizácie organizácií a riadenia ľudských zdrojov : zborník z vedeckého seminára s medzinárodnou účasťou /
Dimenzie a faktory regionálneho rozvoja : zborník vedeckých štúdií z výskumného grantu VEGA č. 1/8051/01 /
Management 2006 : theory, trends and practice /
Kultúrno-historické a pútnické miesta - ich význam a propagácia; : zborník príspevkov z workshopu /
Analýza významných vybraných zmien spotrebiteľského správania slovenských turistov v cestovnom ruchu v období epidémie COVID-19 a súvisiace implikácie /
Visual aspects of multimedia marketing communication : selected examples of good business practices /