Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu /
Moderní retail marketing /
Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie /
Marketingový výskum v maloobchode /
Category management /
Bevásárlási könyv : (vásárlást ellenőrző könyv) : a Felvidéki ujság új reklámversenye.
Prodejní zařízení OKAL 050.500.
Obchodná prevádzka : pre 1. ročník stredných odborných škôl /
Obchodná prevádzka : pre 2. ročník stredných odborných škôl /
Kiskereskedelmi egységek működtetése : a szakközépiskolák 1. osztálya számára /
Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku: vybrané kapitoly /
Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing /
Základy obchodu /
Predajňa ovocie zelenina.
Súčasnosť a východická predaja agropotravinárskych produktov v maloobchodných reťazcoch SR /
Obchod a marketing : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu /
Medzinárodné obchodné operácie : teória a prax /
Volně prodejné přípravky v gynekologii : [podrobný průvodce pro lékaře a farmaceuty] /
Obchodné zastúpenie vo vnútroštátnom a zahraničnom obchode /
Obchodná prevádzka : praktikum /
Abeceda úspešného podnikateľa : preverené postupy a profesionálne skúsenosti zakladateľa siete FRESH, najväčšieho slovenského veľkooobchodného a maloobchodného predajcu potravín /
Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování /
Chytře vedená prodejna : jak mít více zákazníků a větší tržby /
Geografia maloobchodu : úvod do problematiky /
Retail marketing : for employees, managers, and entrepreneurs /
Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu /
Obchodní podnikání. : retail management. /
Podmienky pre dodávku a odber tovarov medzi veľkoobchodnými a maloobchodnými zložkami spotrebného družstevníctva.
Obchodná prevádzka pre 1. ročník stredných odborných učilíšť /
Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných potravinárskych jednotiek v Bratislave /
Marketingový manažment /
Zmyslový marketing /
Manažérske rozhodovanie v marketingu /
Mystery shopping /
Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku /
Techniky predaja /