Coaching students in higher education : a solution-focused approach to retention, performance and wellbeing /
Školská pedagogika /
Učiteľ a žiaci v komunikácii /
Relationship-based pedagogy in primary schools : learning with love /
Desatoro začínajúcim triednym učiteľom /
Vzťah učiteľ a žiak a motivácia k učeniu : [odborná metodika pre psychodiagnostiku vybraných psychických stavov a vlastností u detí so ŠVVP v podmienkach SR so zameraním na oblasť "Osobnosť" v rámci realizácie národného projektu] /
Učitel a žáci v komunikaci /
Práva detí v kontexte Dohovoru o právach dieťaťa /
Moderní pedagogika /
Fire in the classroom : creativity, entrepreneurship, and the craft of teaching /
Erfolgreiche Gesprächsführung in der Schule : Grenzen ziehen, Konflikte lösen, beraten /
Vybrané problémy zo sociológie výchovy /
Koherencia a kohézia špeciálnej pedagogiky v procese dynamických zmien /
Hodnocení žáků . : formy hodnocení : učitel a žák : sebehodnocení : praktické ukázky /
Vyučování jako dialog /
Vzdelávanie a dodržiavanie ľudských práv v škole /
Komunikace ve školní třídě /
Strategie řízení třídy : jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce /
Klíma školy a klíma triedy /
Pred štartom na vysokú školu : kam, kedy, ako? : [akademický rok 2013/2014] /
Higher education in the Slovak Republic 2012/2013 /
Príručka k príprave na štúdium práva /
Slováci na Pražskej universite do konca stredoveku /
Informácie o štúdiu - študijné programy na akademický rok 2009/2010 /
Informácie o štúdiu 2008/2009 /
Sprievodca štúdiom : akademický rok 2007/2008 /
Pred štartom na vysokú školu : kam, kedy, ako? : akademický rok 2014/2015 : [dôležité aktuálne informácie o prijímacom konaní] /
Study in Slovakia : study programmes offered in foreign languages /
Didaktika pro vysokoškolské učitele : [vybrané kapitoly] /
Príležitosti pre stredoškolákov a maturantov : stredoškolské a vysokoškolské štúdium na Slovensku a v zahraničí /
Vyučovací metody na vysoké škole : praktický průvodce výukou v prezenční i distanční formě studia /
25 rokov programu Erasmus v Európe.
Informácie o štúdiu - študijné programy na akademický rok 2010/2011 /
Informácie o štúdiu-študijné programy na akademický rok 2010/2011 : Fakulta masmediálnej komunikácie /
Cesta od zážitku k poznatku a tvorivosti : metodická príručka pre učiteľov hudobnej náuky v základnej umeleckej škole. I. diel, Všeobecná časť a prípravné štúdium /
Cesta od zážitku k poznatku a tvorivosti : metodická príručka pre učiteľov hudobnej náuky v základnej umeleckej škole. II. diel, 1. a 2. ročník I. stupňa základného štúdia (primárne a umelecké vzdelávanie) /
Cesta od zážitku k poznatku a tvorivosti : metodická príručka pre učiteľov hudobnej náuky v základnej umeleckej škole. III. diel, 3. a 4. ročník 1. stupňa základného štúdia (primárne umelecké vzdelanie) /
HITTANács : Szlovákiai Református Kerestyén Egyház Hitoktatási tanterve /
Experimentálne učebné osnovy predmetu náboženská výchova pre 1.-4. ročník základných škôl : (pravoslávne náboženstvo) /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 1. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 2. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 3. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 4. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 5. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 6. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 7. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 8. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v školách s vyučovacím jazykom maďarským. Metodický model vyučovania slovenského jazyka a slovenskej literatúry v 9. ročníku základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským /
Didaktika pravoslávnej náboženskej výchovy ako školského predmetu /
Učebné osnovy športovej prípravy v hádzanej : pre športové triedy základných škôl a osemročné športové gymnáziá /
Učebné osnovy športovej prípravy v atletike : pre športové triedy základných škôl a osemročné športové gymnáziá /
Učebné osnovy športovej prípravy vo futbale : pre športové triedy a osemročné športové gymnáziá /
Učebné osnovy športovej prípravy v športovej streľbe : pre športové triedy základných škôl a športové gymnáziá /
Učebné osnovy športovej prípravy v stolnom tenise : pre športové triedy základných škôl a osemročné športové gymnáziá /
Co-creating digital curricula in higher education : an instructor´s guide to team-based online learning design /