Knižnica ako báza neformálneho vzdelávania : zborník príspevkov = Library as a base for non-formal education : conference proceedings /
The Anholt project. Part II.-2013 /
Malo to zmysel : skutočný príbeh /
Hranice neformálneho vzdelávania - teória a prax v prostredí múzeí, galérii a pamiatok : zborník textov z cyklu webinárov /
Profesijná sebareflexia učiteľov /
Špecifiká profesijnej dráhy učiteliek /
Profesijný rozvoj učiteľa /
Sebareflexia a kompetencie v práci učiteľa /
Učitel ve střední a jihovýchodní Evropě : profesionalizace učitelského vzdělávání: historické a systematické aspekty /
Kompetence ve vzdělávání /
Kríza učiteľskej profesie - hľadanie riešení : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie, Banská Bystrica, 4.-5. októbra 2006 /
Pedagogické znalosti učitele : teorie a praxe /
Učiteľ v procese výchovy a vzťahov /
Sebareflexia a profesijné kompetencie učiteľa vo výchovno-vzdelávacom procese /
COOLtúra v myslení /
Junákova cesta k pionierovi : implementácia marxisticko-leninskej ideológie do neformálneho vzdelávania (príklad transformácie skautskej organizácie Junák na Pioniersku organizáciu) /
Pedagogica actualis. II., Hodnoty a ich odraz vo vvysokoškolskom vzdelávaní /
Teaching hope : stories from the Freedom Writer Teachers and Erin Gruwell.
Dobré meno učiteľa a dobrá povesť školy : odporúčané legislatívne opatrenia a možnosti právnej ochrany pri ohrození alebo poškodení dobrého mena učiteľa a dobrej povesti školy /
Pedagogica actualis. IV., Excelencia - nový fenomén vo vysokoškolskom vzdelávaní? /
Profesní rozvoj učitelů : podpora učitelů pro zlepšování výsledků žáků /
Rodový pohľad na školstvo : aspekty kľúčových rizík /
Uplatňovanie ľudských práv z pohľadu učiteľov základných a stredných škôl /
Učiteľské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti /
Líný učitel : jak učit dobře a efektivně /
Personnel priorities in schools today : hiring, supervising, and evaluating teachers /
První učitel : k roli ředitele školy v pedagogickém vedení /
Učiaca sa škola : ako uskutočniť myšlienky z vízie Učiace sa Slovensko na vašej škole /
Kalibrácia metakognitívneho monitorovania v profesijnej matematickej príprave budúcich učiteľov: presnosť a skreslenie hodnotenia /
Analýza pregraduálnej prípravy učiteľov na inkluzívne vzdelávanie /
Integrita kritického a morálneho myslenia v problematike cností a vo výskume /
Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů /
Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání : výzkumný záměr : úvodní teoreticko-metodologické studie 2008 /
Romové a jejich učitelé : 12. setkání Hnutí R v Květušíně 27.-28. listopadu 1998 /
První kroky učitele /
Učiteľská profesia v trendoch teórie a praxe /
Magyar tanitók albuma : tanulmányok a nemzetnevelés jegyében folyó elemi népoktatás, a népiskolával kapcsolatos intézmények és a népművelés legfőbb kérdéseiről /
Dve školy demokracie : občianske vzdelávanie a školská samospráva /
Čo je KomPrax : kompetencie pre prax /
"No uznaj!" : publikácia k uznávaniu neformálneho vzdelávania "Národný projekt KomPrax - kompetencie pre prax" /
The complete guide to the gap year : the best things to do between high school and college /
Ako prežiť, alebo, Neformálne vzdelávanie ako príležitosť pre mladých ľudí so špecifickými potrebami : výskum /
Mládež v akcii : šanca na zmenu aj pre mládež v rómskych komunitách : inklúzia /
Krok za krokom k uznaniu, -alebo, Zo zákulisia uznávania neformálneho vzdelávania v práci s mládežou na Slovensku /
Zapomenuté děti : vzdělávání dětí uprchlíků se zaměřením na situaci v Řecku v době migrační krize /
KomPrax : úspešné projekty : príklady dobrej praxe projektov mladých vedúcich.
Kvalita práce s deťmi a mládežou : v oblasti voľného času a neformálneho vzdelávania /
Pro-Fit : podpora zdravého životného štýlu zážitkovými aktivitami /
In Média : podpora praktického využívania IKT cez zážitkové aktivity /
Praktik : rozvoj praktických zručností pri práci s drobnými materiálmi /
Talent v akcii : vyhľadávanie a podpora práce s talentovanou mládežou /
Envirozážitok /
Svet je rôznorodý : podpora a rozvoj výchovy k občianstvu a multikulturalite cez zážitok /
Národný projekt PRAKTIK : metodicko-informačná príručka /
Budúci učiteľ STEM predmetov v procese spoločnej tvorby: neformálne vzdelávanie ako nástroj profesijného učenia sa /