Silný pomáha slabším, alebo, deti deťom a dospelým : výber zo súťaží Mesiac detskej tvorby, Pozri,čo sme dokázali, Deti a Vianoce, Vidíš, akí sme šikovní? /
Uložené v:
| Ďalší autori: | |
|---|---|
| Médium: | Kniha |
| Jazyk: | Slovak |
| Vydané: |
Bratislava :
Slovenský plynárenský priemysel,
2004
|
| Vydanie: | [1. vyd.] |
| Témy: | |
| ISBN: |
(brož.) |
| Fyzický popis: |
48 s. : il. ; 17 s. |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!
|
Titul je dostupný aj v ... 

| LEADER | 01445nam a2200373 a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 000001104 | ||
| 005 | 20040604124927.0 | ||
| 008 | 040604s2004 xo a e 000 0 sloo | ||
| FMT | |||
| 020 | |a (brož.) | ||
| 040 | |a SVKKK |b slo |c SVKKK |e AACR2 | ||
| 041 | 0 | |a slo | |
| 044 | |a xo |c SK | ||
| 072 | 7 | |a 75 |x Maliarstvo |2 konspekt | |
| 080 | |a 75 |2 1997 | ||
| 080 | |a 376 |2 1997 | ||
| 080 | |a 061.4 |2 1997 | ||
| 080 | |a (437.6) |2 1997 | ||
| 080 | |a (083.824) |2 1997 | ||
| 245 | 0 | 0 | |a Silný pomáha slabším, alebo, deti deťom a dospelým : |b výber zo súťaží Mesiac detskej tvorby, Pozri,čo sme dokázali, Deti a Vianoce, Vidíš, akí sme šikovní? / |c [zostavil: Peter Kršjak] |
| 246 | 3 | 3 | |a Deti deťom a dospelým |
| 250 | |a [1. vyd.] | ||
| 260 | |a Bratislava : |b Slovenský plynárenský priemysel, |c 2004 | ||
| 300 | |a 48 s. : |b il. ; |c 17 s. | ||
| 500 | |a Ilustrácia na obálke | ||
| 500 | |a Ódaj o zost. prevzatý z patitulnej strany | ||
| 650 | 0 | 7 | |a výtvarné súťaže |z Slovensko |2 SVKKKPH |
| 650 | 0 | 7 | |a hendikepované deti |2 SVKKKPH |
| 655 | 7 | |a katalógy výstav |2 SVKKKPH | |
| 700 | 1 | |a Kršjak, Peter |4 com | |
| 998 | |a BK | ||
| Z30 | 1 | |l SCK01 |l SCK01 |m BOOK |1 SCKHL |2 SK2 |b Sklad Hlavná 10 prízemie |3 I.72854 |6 960572 |q 20040402 |5 2720022361 |8 20040402 |f 70 |s Absenčne |g 000001226 |h SCKHL |z 120.00 |t 20100315 |u 1529 |w 000001104 |x 000010 | |
| a02 | 0 | |a (brož.) | |
| 090 | |g SCKHL |k Sklad Hlavná 10 prízemie |a I.72854 |j 960572 |i 2720022361 |s Absenčne | ||