Public relations ako obratove účinný inštrument /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Schwalbe, Heinz, 1927- (Author), Smekal, Albert (Author)
Format: Book
Language:Slovak
Published: Košice ; Zürich : MASM, 1991
Edition:1. vyd.
Series:Marketing pre každodennú prax 4
Subjects:
ISBN: 8085348047 (brož.)
Physical Description: 60 s.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

LEADER 01271nam a2200301 a 4500
001 000015113
005 20060614101727.0
008 050922s1991 xo e 000 0 sloo
FMT
020 |a 8085348047 (brož.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a slo 
044 |a xo  |c SK 
100 1 |a Schwalbe, Heinz,  |d 1927-  |4 aut 
245 1 0 |a Public relations ako obratove účinný inštrument /  |c Heinz Schwalbe, Albert Smekal 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Košice ;  |a Zürich :  |b MASM,  |c 1991 
300 |a 60 s. 
440 0 |a Marketing pre každodennú prax  |v 4 
655 7 |a príručky  |2 SVKKKPH 
700 1 |a Smekal, Albert  |4 aut 
919 |a 80-85348-04-7 
998 |a BK 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK10  |b Sklad Pribinova 2. posch.  |3 II.345388  |6 838949  |q 20050831  |5 2720195971  |8 20050922  |f 70  |s Absenčne  |h SCKRT  |z 25  |t 20091228  |u 1643  |w 000015113  |x 000010 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK10  |b Sklad Pribinova 2. posch.  |3 II.345389  |6 838950  |q 20050831  |5 2720134882  |8 20050922  |f 70  |s Absenčne  |h SCKRT  |z 25  |t 20090715  |u 1615  |w 000015113  |x 000020 
a02 0 |a 8085348047 (brož.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova 2. posch.  |a II.345388  |j 838949  |i 2720195971  |s Absenčne 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova 2. posch.  |a II.345389  |j 838950  |i 2720134882  |s Absenčne