Customer service on the Internet. : Building relationships, increasing loyalty, and staying competitive. /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Sterne, Jim (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: New York-Chichester-Brisbane : John Wiley and Sons, Inc., 1996
Vydanie:1. vyd.
Témy:
ISBN: 0471155063 (brož.)
Fyzický popis: 326 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01339nam a2200385 a 4500
001 000022815
003 SVKK
005 19990610000000.0
008 970609s1996 xxu e engo
FMT
020 |a 0471155063 (brož.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a eng 
044 |a xxu  |c US 
080 |a 681.324 Internet  |2 1997 
080 |a 658.8:681.324 Internet  |2 1997 
100 1 |a Sterne, Jim  |4 aut 
245 1 0 |a Customer service on the Internet. :  |b Building relationships, increasing loyalty, and staying competitive. /  |c Jim Sterne 
250 |a 1. vyd. 
260 |a New York-Chichester-Brisbane :  |b John Wiley and Sons, Inc.,  |c 1996 
300 |a 326 s. 
653 0 |a Internet (sieť počítač.)  |2 SVKKKPH 
653 0 |a siete počítačové  |2 SVKKKPH 
653 0 |a marketing  |2 SVKKKPH 
653 0 |a príručky  |2 SVKKKPH 
655 7 |a monografie  |2 SVKKKPH 
910 |a svkkk 
919 |a 0-471-15506-3 
974 |a MI  |d 19970617 
974 |a DB  |d 19970912 
974 |a PA  |d 19990610 
998 |a BK 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK14  |b Sklad Pribinova prízemie  |3 IV.175658  |6 908137  |q 19970103  |5 2720061728  |8 20060125  |f 70  |s Absenčne  |h SCKND  |t 20130416  |u 1515  |w 000022815  |x 000010 
a02 0 |a 0471155063 (brož.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova prízemie  |a IV.175658  |j 908137  |i 2720061728  |s Absenčne