Jak získávat nové zákazníky 1. Direct marketing v teorii a praxi. : Pracujeme prostřednictvím adresné reklamy. /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Váňa, Petr (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
German
Vydané: Praha : Management Press, Ringier ČR, a.s., 1994
Vydanie:1. vyd.
Témy:
ISBN: 8085603608 (brož.)
Fyzický popis: 128 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01215nam a2200349 a 4500
001 000050327
003 SVKK
005 19990623000000.0
008 950130s1994 cs e czeo
FMT
020 |a 8085603608 (brož.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 1 |a cze  |h ger 
044 |a cs  |c CS 
080 |a 658.8(035)  |2 1997 
100 1 |a Váňa, Petr  |4 aut 
245 1 0 |a Jak získávat nové zákazníky 1. Direct marketing v teorii a praxi. :  |b Pracujeme prostřednictvím adresné reklamy. /  |c Petr Váňa...[et al.] 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Management Press, Ringier ČR, a.s.,  |c 1994 
300 |a 128 s. 
653 0 |a marketing priamy  |2 SVKKKPH 
653 0 |a príručky  |2 SVKKKPH 
655 7 |a príručky  |2 SVKKKPH 
910 |a svkkk 
919 |a 80-85603-60-8 
974 |a MI  |d 19950201 
974 |a PA  |d 19950131 
974 |a MI  |d 19990623 
998 |a BK 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK10  |b Sklad Pribinova 2. posch.  |3 III.165493  |6 878049  |q 19950103  |5 2720041351  |8 20060125  |f 70  |s Absenčne  |h SCKND  |t 20160307  |u 1314  |w 000050327  |x 000010 
a02 0 |a 8085603608 (brož.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova 2. posch.  |a III.165493  |j 878049  |i 2720041351  |s Absenčne