Základy marketingu. : Nová ekonómia pre každého - marketing, manažment, ekonomika. Študijný text č. 4. /
Saved in:
| Main Authors: | , |
|---|---|
| Format: | Book |
| Language: | Slovak |
| Published: |
Bratislava :
Ekonóm, vydavateľstvo,
2001
|
| Edition: | 3. preprac. a dopl. vyd. |
| Subjects: | |
| ISBN: |
8022514535 (brož.) |
| Physical Description: |
103 s. |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Titul je dostupný aj v ... 

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)
Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej
Email this
Celkový počet rezervácií:
0
| Status | Due Date | Barcode Call Number |
Location | Description Sort |
Notes |
|---|---|---|---|---|---|
| Absenčne Place a Hold |
2720048633 III.189640 |
Výpožičný pult Hlavná 10 |