STN ISO 10001: 2009 (01 0308), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií.

Táto norma obsahuje slovenskú verziu ISO 10001: 2007

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Ďalší autori: Bílá, Ľudmila (Translator)
Médium: Norma
Jazyk:Slovak
English
Vydané: Bratislava : Slovenský ústav technickej normalizácie, 2009.
Témy:
Fyzický popis: 28 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01577nam a2200373 a 4500
001 000349067
003 SVKKK
005 20090609133856.0
008 090609s2009 xo f u #0|| 0#slo c
FMT
020 |c (Cena je určená počtom strán) 
040 |a SVK  |b slo  |c SVK  |e AACR2 
041 1 # |a slo  |a eng 
044 |a xo  |c SK 
046 |a s  |m 200906 (účin.) 
084 |a 03.120.10  |2 ICS 
130 0 |a STN 01 0308 (STN ISO 10001) 
245 1 0 |a STN ISO 10001: 2009 (01 0308), Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií. 
246 1 0 |a Manažérstvo kvality 
246 1 0 |a Spokojnosť zákazníka 
246 1 0 |a Návod na kódex správania sa organizácií 
246 3 0 |a ISO 10001: 2007 
260 # |a Bratislava :  |b Slovenský ústav technickej normalizácie,  |c 2009. 
300 |a 28 s. 
500 |a Spracovateľ: Ľudmila Bílá. Technická komisia: TK 22 Kvalita 
520 8 |a Táto norma obsahuje slovenskú verziu ISO 10001: 2007 
540 |a Normy sa podľa zákona č. 264/1999 Z. z. nesmú kopírovať 
655 7 |a normy  |2 SNKPH 
700 1 # |a Bílá, Ľudmila  |4 trl 
710 2 # |a Slovenský ústav technickej normalizácie (Bratislava, Slovensko)  |b Technická komisia č. 22 Kvalita  |4 stn 
910 |a svkkk 
998 |a NO 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK40  |b Normy Pribinova 1  |3 STN ISO 10001  |6 3448  |q 20090609  |5 B157056  |8 20090609  |e  0000  |f 40  |s Normy-prez.  |h SCKHL  |t 00000000  |u 0000  |w 000349067  |x 000010 
090 |g SCKHL  |k Normy Pribinova 1  |a STN ISO 10001  |j 3448  |i B157056  |s Normy-prez.