Praxishandbuch Media-planung : Forschung, Studien und Werbewirkung : Mediaagenturen und Planungsprozess : Mediagattungen und Werbeträger /
Uložené v:
| Hlavní autori: | , |
|---|---|
| Médium: | Kniha |
| Jazyk: | German |
| Vydané: |
Berlin :
Cornelsen,
[2003].
|
| Vydanie: | 1. Auflage |
| Témy: | |
| ISBN: |
3464489760 |
| Fyzický popis: |
406 strán : grafy, ilustrácie, tabuľky ; 24 cm. |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!
|
Titul je dostupný aj v ... 

Skenovanie dokumentov z fondu ŠVK - Slovenské technické normy (STN) nekopírujeme
Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej
Žiadanka na skenovanie
Celkový počet rezervácií:
0
| Status | Požičané do | Čiarový kód Signatúra |
Umiestnenie | Popis Zoradiť podľa |
Poznámky |
|---|---|---|---|---|---|
| Absenčne Požiadavka |
2720914530 IV.243802 |
Výpožičný pult Hlavná 10 |