Marketing /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Nagyová, Ľudmila, 1953-
Médium: Kniha
Jazyk:Slovak
Vydané: Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2014.
Vydanie:1. vyd.
Témy:
ISBN: 9788055212692 (brož.)
Fyzický popis: 459 s. : fotogr., grafy, il., sch., tab. ; 24 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Popis jednotky:Zoznam obr., tab.
Fyzický popis:459 s. : fotogr., grafy, il., sch., tab. ; 24 cm.
Užívatelia:Vysokoškol. učebnica je určená študent. Fakulty ekonomiky a manažmentu a ostat. fakúlt s neekonomic. zameraním SPU v Nitre, ako aj manžérom a všetkým záujemcom, ktorí sa zdokonaľujú v oblasti marketingu
Bibliografia:Bibl. odkazy
ISBN:9788055212692 (brož.)