Marketing a spoločnosť. /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kollárová, Daniela (Author)
Format: Book
Language:Slovak
Published: Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2013.
Edition:Vydanie prvé
Subjects:
ISBN: 9788081055201 (brož.)
Physical Description: 83 strán : schémy, tabuľky ; 30 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

LEADER 01719nam a2200421 a 4500
001 000568991
005 20180305083126.0
008 160429s2013 xo l f p 000 0 slo d
FMT
020 |a 9788081055201 (brož.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a slo 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 konspekt 
080 |a 339.138  |2 2011 
080 |a 658.8:316.77  |2 2011 
080 |a 366.5  |2 2011 
080 |a (075.8)  |2 2011 
100 1 |a Kollárová, Daniela  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing a spoločnosť. /  |c Daniela Kollárová. 
250 |a Vydanie prvé 
260 |a Trnava :  |b Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie,  |c 2013. 
300 |a 83 strán :  |b schémy, tabuľky ;  |c 30 cm. 
366 |e 150 výtlačkov 
504 |a Bibliografie: s. 82-83 
650 0 7 |a marketing  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a marketingová komunikácia  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a ochrana spotrebiteľa  |2 SVKKKPH 
655 7 |a učebnice vysokých škôl  |2 SVKKKPH 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-8105-520-1 
998 |a BK 
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 PK1  |b Študovňa kníh  |3 V.236983  |9 4 - Ekonomické vedy, obchod  |6 1085831  |q 20171213  |5 2720502137  |8 20171213  |f 12  |s Príručka / Študovňa  |g 000125489  |z 2.52  |t 00000000  |u 0000  |w 000568991  |x 000020 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK2  |b Sklad Hlavná 10 prízemie  |3 V.236982  |6 1085830  |q 20171213  |5 2720502136  |8 20171213  |f 70  |s Absenčne  |g 000125489  |z 2.52  |t 20230221  |u 1108  |w 000568991  |x 000010 
a02 0 |a 9788081055201 (brož.) 
090 |g SCKHL  |k Študovňa kníh  |a V.236983  |j 1085831  |i 2720502137  |s Príručka / Študovňa 
090 |g SCKHL  |k Sklad Hlavná 10 prízemie  |a V.236982  |j 1085830  |i 2720502136  |s Absenčne