Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horňák, Pavel, 1953-2023 (Author)
Format: Book
Language:Slovak
Published: Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018.
Edition:Vydanie druhé, rozšírené a prepracované
Subjects:
ISBN: 9788087500941 (viaz.)
Physical Description: 398 strán : faksimilie, fotografie, graf, ilustrácie, portréty, tabuľky ; 24 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
On Reserve - Ask at Circulation Desk konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Príručka / Študovňa 2720526831
IV.231956
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4 - Ekonomické vedy, obchod
Absenčne  Recall This 04/09/25 2720526830
IV.231955
Výpožičný pult Hlavná 10