Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie /
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Slovak |
Published: |
Zlín :
Radim Bačuvčík - VeRBuM,
2018.
|
Edition: | Vydanie druhé, rozšírené a prepracované |
Subjects: | |
ISBN: |
9788087500941 (viaz.) |
Physical Description: |
398 strán : faksimilie, fotografie, graf, ilustrácie, portréty, tabuľky ; 24 cm. |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Titul je dostupný aj v ... 

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)
Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej
Email this
On Reserve - Ask at Circulation Desk konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií:
0
Status | Due Date | Barcode Call Number |
Location | Description Sort |
Notes |
---|---|---|---|---|---|
Príručka / Študovňa |
2720526831 IV.231956 |
Študovňa kníh Hlavná 10 Polička 4 - Ekonomické vedy, obchod |
|||
Absenčne Recall This | 04/09/25 |
2720526830 IV.231955 |
Výpožičný pult Hlavná 10 |