Reklama 17 : zborník vedeckých štúdií pre otázky teórie a histórie reklamy a public relations /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Deptová, Tatiana, 1972- (Compiler), Konečná, Vlasta, 1953- (Author), Kosibová, Gabriela, 1992- (Author), Púchovský, Filip, 1988- (Author), Jaszberényi, Ján, 1992- (Author), Bachratá, Zuzana (Author), Horňák, Pavel, 1953-2023 (Author)
Korporatívny autor: Univerzita Komenského v Bratislava Filozofická fakulta. Katedra marketingovej komunikácie
Médium: Program
Jazyk:Slovak
Vydané: Bratislava : Book&Book Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta Univerzity Komenského, 2018.
Témy:
ISBN: 9788089652198
Fyzický popis: 1 CD-ROM : farebný ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Popis jednotky:Názov z titulnej obrazovky
Fyzický popis:1 CD-ROM : farebný ; 12 cm.
Bibliografia:Obsahuje bibliografiu a bibliografické odkazy
ISBN:9788089652198