Reklama 17 : zborník vedeckých štúdií pre otázky teórie a histórie reklamy a public relations /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Deptová, Tatiana, 1972- (Compiler), Konečná, Vlasta, 1953- (Author), Kosibová, Gabriela, 1992- (Author), Púchovský, Filip, 1988- (Author), Jaszberényi, Ján, 1992- (Author), Bachratá, Zuzana (Author), Horňák, Pavel, 1953-2023 (Author)
Korporatívny autor: Univerzita Komenského v Bratislava Filozofická fakulta. Katedra marketingovej komunikácie
Médium: Program
Jazyk:Slovak
Vydané: Bratislava : Book&Book Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta Univerzity Komenského, 2018.
Témy:
ISBN: 9788089652198
Fyzický popis: 1 CD-ROM : farebný ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 02798nmm a2200685 ir4500
001 000680864
005 20230608130348.0
006 m fq d
007 co cg auuua
008 220512s2018 xo fq d 000 0 slo d
FMT
020 |a 9788089652198  |q (elektronická kniha) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e rda 
041 0 |a slo  |b eng  |b slo 
044 |a xo  |c SK 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Médiá  |2 konspekt 
080 |a 659.1  |2 2011 
080 |a 659.4  |2 2011 
080 |a 339.138  |2 2011 
080 |a (082)  |2 2011 
080 |a (0.034.2)  |2 2011 
080 |a (0.034.44)  |2 2011 
245 0 0 |a Reklama 17 :  |b zborník vedeckých štúdií pre otázky teórie a histórie reklamy a public relations /  |c zostavili: Tatiana Deptová ; autori: Pavel Horňák, Vlasta Konečná, Tatiana Deptová, Gabriela Kosibová, Filip Púchovský, Ján Jaszberényi, Zuzana Bachratá. 
264 1 |a Bratislava :  |b Book&Book  |b Katedra marketingovej komunikácie, Filozofická fakulta Univerzity Komenského,  |c 2018. 
300 |a 1 CD-ROM :  |b farebný ;  |c 12 cm. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a počítačový disk  |b cd  |2 rdacarrier 
347 |a textový súbor  |b PDF  |2 rda 
500 |a Názov z titulnej obrazovky 
504 |a Obsahuje bibliografiu a bibliografické odkazy 
546 |a Súbežné názvy príspevkov v angličtine ; anglické a slovenské abstrakty a kľúčové slová 
650 0 7 |a reklama a propagácia  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a public relations  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a marketing  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a advertising  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a public relations  |2 SVKKKPHeng 
650 0 7 |a marketing  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a zborníky  |2 SVKKKPH 
655 7 |a elektronické zdroje  |2 SVKKKPH 
655 7 |a papers of several authors  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a electronic resources  |2 SVKKKPHeng 
655 7 |a CD-ROM  |2 SVKKKPHeng 
700 1 |a Deptová, Tatiana,  |d 1972-  |4 aut  |4 com 
700 1 2 |a Konečná, Vlasta,  |d 1953-  |4 aut 
700 1 2 |a Kosibová, Gabriela,  |d 1992-  |4 aut 
700 1 2 |a Púchovský, Filip,  |d 1988-  |4 aut 
700 1 2 |a Jaszberényi, Ján,  |d 1992-  |4 aut 
700 1 2 |a Bachratá, Zuzana  |4 aut 
700 1 2 |a Horňák, Pavel,  |d 1953-2023  |4 aut 
710 2 |a Univerzita Komenského v Bratislava  |b Filozofická fakulta.  |b Katedra marketingovej komunikácie 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-89652-19-8 
998 |a ER 
BAS
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m DIGIT  |1 SCKHL  |2 PK2  |b Konzultanti  |3 CDA.4515  |9 chodba  |6 7970  |q 20220512  |5 2720893983  |8 20220512  |f 12  |s Príručka / Študovňa  |h MEDIAD  |z 3.00  |t 00000000  |u 0000  |w 000680864  |x 000010 
a02 0 |a 9788089652198 
090 |g SCKHL  |k Konzultanti  |a CDA.4515  |j 7970  |i 2720893983  |s Príručka / Študovňa 
924 |a AVM