Neuromarketingový pohľad na zákaznícke správanie a osobnosť zákazníka : nekonferenčný vedecký zborník recenzovaných štúdií /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Ďalší autori: Štefko, Róbert, 1968- (Editor), Miško, Dávid, 1992- (Editor), Zaušková, Anna (Reviewer), Berčík, Jakub, 1987- (rec)
Médium: Program
Jazyk:Slovak
Vydané: Prešov : Bookman, s.r.o., 2025.
Témy:
ISBN: 9788081655838
Fyzický popis: 1 CD-ROM (101 strán) ; 12 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

Popis
Popis jednotky:Názov z titulnej obrazovky
Nad názvom: Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, Katedra manažérskej psychológie Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchodu, Prešovská univerzita v Prešove
Zborník je výstupom riešenia projektu VEGA 1/0428/23: „Výskum podvedomých reakcií zákazníkov s využitím eye-trackingu a ďalších nástrojov tvoriacich neuromarketingové inštrumentárium.“
Vydalo vydaveteľstvo Bookman s.r.o., pre Fakultu manažmentu, ekonomiky a obchodu Prešovskej univerzity v Prešove
Fyzický popis:1 CD-ROM (101 strán) ; 12 cm.
Bibliografia:Obsahuje bibliografiu za jednotlivými príspevkami
ISBN:9788081655838