Vplyv problémového vyučovania a dôslednej štrukturácie učiva o fotosyntéze a dýchaní na stupeň jeho osvojenia

Bibliographic Details
Main Author: Ušáková, Katarína (Author)
Format: Article
Language:Slovak
Subjects:
Source: 1. Pedagogická revue 1. Roč. 48, č. 5-6(1996), s. 247-256
LEADER 00984nab#a2200337#ar4500
001 000001125
003 SVKKK
005 00000000000000.0
008 c xo e sloo
FMT
038 |a SVKKK 
040 |a SVKKK  |b slo  |e AACR2 
041 0 |a slo  |b eng 
044 |a xo  |c SK 
080 |a 371.31  |2 1981 
080 |a 372.85  |2 1981 
100 1 |a Ušáková, Katarína  |4 aut 
245 1 0 |a Vplyv problémového vyučovania a dôslednej štrukturácie učiva o fotosyntéze a dýchaní na stupeň jeho osvojenia  |c Ušáková Katarína, 
300 |b Tab. 2, 
504 |a Res. angl., lit. 21 zázn. v angl., češ., ruš., slov. 
650 0 4 |a biológia 
650 0 4 |a dýchanie 
650 0 4 |a fotosyntéza 
650 0 4 |a vyučovanie problémové  |x vplyvy  |x výskum  |x analýzy 
773 0 |t Pedagogická revue  |g Roč. 48, č. 5-6(1996), s. 247-256 
958 |a NB 
974 |d 960801960801  |a 115125 
992 |a RBX 
BAS
852 |a SVKKK  |b BIB 
998 |a GEO