Vasuti vonalunk elsőrangusitása

Prestavba železničnej trate Dobšiná-Bánréve (MR) si vyžiada 250-300 tisíc korún. Ako prvé začali práce na úseku Bánréve (MR) - Tornaľa (SS) v júni 1914. Termín ukončenia je o päť rokov.

Podrobná bibliografia
Médium: Článok
Jazyk:Hungarian
Témy:
Zdroj: 1. Sajó-Vidék : Vegyestartalmú hetilap 1. Roč. 17, č. 25 (18.06.1914) s. 3
LEADER 01133nab#a2200313#ar4500
001 000068711
003 SVKKK
005 19991112xxxxxxx.
008 06 c xo huno
FMT
038 |a SVKKK 
040 |a SVKKK  |b slo  |e AACR2 
041 0 |a hun 
044 |a xo  |c SK 
080 |a 656.2 
242 1 0 |a Prestavba železničnej trate 
245 0 0 |a Vasuti vonalunk elsőrangusitása 
520 2 |a Prestavba železničnej trate Dobšiná-Bánréve (MR) si vyžiada 250-300 tisíc korún. Ako prvé začali práce na úseku Bánréve (MR) - Tornaľa (SS) v júni 1914. Termín ukončenia je o päť rokov. 
650 0 4 |a doprava železničná, Gemersko-malohontská župa - Dobšiná(RV)-Bánréve (MR)(trať železničná) - jún 1914 - prestavba zahájená - rok 1919 - termín ukončenia plánovaný - správa 
773 0 |t Sajó-Vidék : Vegyestartalmú hetilap  |g Roč. 17, č. 25 (18.06.1914) s. 3 
957 |a Bánréve (MR) 
957 |a Dobšiná (RV) 
957 |a Gemersko-malohontská župa 
958 |a DG 
958 |a SK 
974 |a ebl  |d 19991112 
992 |a RBX 
BAS
998 |a RETRO