Murányvölgyének közlekedési viszonyai

O rozvoji dopravy v Muránskej doline možno hovoriť v 19. storočí, kedy tu bol sústredený priemysel (hámre, huty, železiarne, zlievárne). V roku 1893 bola daná do užívania trať Plešivec - Muráň dlhá 41 km a bola vybudovaná cesta Revúca - Železník. Autorom článku je pravdepodobne Alexander...

Celý popis

Podrobná bibliografia
Hlavný autor: (Gy.S.) (Author)
Médium: Článok
Jazyk:Hungarian
Témy:
Zdroj: 1. Murányvölgye : Szépirodalmi, társadalmi és közgazdasági hetilap 1. Roč. 4, č. 5 (01.02.1914) s. 1 a 2
LEADER 01157nab#a2200301#ar4500
001 000070162
003 SVKKK
005 20000808xxxxxxx.
008 06 c xo huno
FMT
038 |a SVKKK 
040 |a SVKKK  |b slo  |e AACR2 
041 0 |a hun 
044 |a xo  |c SK 
080 |a 338.47 
100 0 |a (Gy.S.)  |4 aut 
242 1 0 |a Dopravná situácia v Muránskej doline 
245 1 0 |a Murányvölgyének közlekedési viszonyai  |c (Gy.S.) 
520 2 |a O rozvoji dopravy v Muránskej doline možno hovoriť v 19. storočí, kedy tu bol sústredený priemysel (hámre, huty, železiarne, zlievárne). V roku 1893 bola daná do užívania trať Plešivec - Muráň dlhá 41 km a bola vybudovaná cesta Revúca - Železník. Autorom článku je pravdepodobne Alexander 
650 0 4 |a doprava - politika dopravná - Muránska dolina - rok 1913 - obnova potrebná - úvodníky 
773 0 |t Murányvölgye : Szépirodalmi, társadalmi és közgazdasági hetilap  |g Roč. 4, č. 5 (01.02.1914) s. 1 a 2 
957 |a Muránska dolina 
958 |a DG 
958 |a SK 
974 |a ebl  |d 20000808 
992 |a RBX 
BAS
998 |a RETRO