|
|
|
|
LEADER |
01526nab#a2200421#ar4500 |
001 |
000116468 |
003 |
SVKKK |
005 |
20151218094954.0 |
008 |
131126d1914 xo |||||||||||||||b|hun |
FMT |
|
|
|
038 |
|
|
|a SVKKK
|
040 |
|
|
|a SVKKK
|b slo
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a hun
|
044 |
|
|
|a xo
|c SK
|
080 |
|
|
|a 625.1
|2 2011
|
080 |
|
|
|a (436+439)
|2 2011
|
080 |
|
|
|a (439.22)
|2 2011
|
242 |
1 |
0 |
|a Zmena vo vedení spišskonovoveskej stanice Košicko-bohumínskej železnice
|
245 |
1 |
0 |
|a Változás a Ksod iglói állomásának vezetésében
|
520 |
3 |
|
|a Prednosta žel. stanice v Spišskej Novej Vsi, hlavný kontrolór Gyula Kalabay bude v rovnakej pozícii preložený do Kežmarku a jeho miesto zaujme kontrolór Gyula Vida, prednosta stanice v Ružomberku.
|
545 |
0 |
|
|a Különfélék
|
600 |
1 |
4 |
|a Kalabay, Gyula,
|x prednosta železničnej stanice
|x železničiar
|y 1914
|z Spišská Nová Ves (Slovensko)
|z Kežmarok (Slovensko)
|
600 |
1 |
4 |
|a Vida, Gyula,
|x prednosta železničnej stanice
|x železničiar
|y 1914
|z Ružomberok (Slovensko)
|z Levoča (Slovensko)
|
648 |
0 |
4 |
|a 1914
|
650 |
0 |
4 |
|a železnice
|
650 |
0 |
4 |
|a železničné trate
|
650 |
0 |
4 |
|a Rakúsko-Uhorsko
|
651 |
|
4 |
|a Spiš (Slovensko)
|
651 |
|
4 |
|a Spišská Nová Ves (Slovensko)
|
651 |
|
4 |
|a Levoča (Slovensko)
|
655 |
|
4 |
|a hungariká
|
773 |
0 |
|
|t Szepesi Lapok : Politikai És Tátrai Ujság
|g Roč. XXX, č. 85 (26. 7. 1914), s. 5
|
958 |
|
|
|a HU
|
974 |
|
|
|a vsz
|
992 |
|
|
|a RBX
|
BAS |
|
|
|
852 |
|
|
|a SVKKK
|b BIB
|
998 |
|
|
|a RETRO
|