|
|
|
|
LEADER |
01952nab#a2200421#ar4500 |
001 |
000128404 |
003 |
SVKKK |
005 |
20221021142054.0 |
008 |
131126d1917 xo |||||||||||||||b|hun |
FMT |
|
|
|
038 |
|
|
|a SVKKK
|
040 |
|
|
|a SVKKK
|b slo
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a hun
|
044 |
|
|
|a xo
|c SK
|
080 |
|
|
|a 334.722.8
|2 2011
|
080 |
|
|
|a 674
|2 2011
|
080 |
|
|
|a 656.2
|
242 |
1 |
0 |
|a Priemyselná koľaj od spišskonovoveskej píly do lesa
|b S určitými obeťami by bolo možné vyriešiť otázku dopravy medzi Spišskou Novou Vsou a Novoveskými kúpeľmi
|
245 |
1 |
0 |
|a Iparvágány az iglói fűrésztől az erdőbe
|b Némi áldozattal meg lehetne oldani az Igló-Iglófüred közötti forgalom kérdését
|
520 |
3 |
|
|a Dňa 7. septembra by sa mala konať obhliadka novej priemyselnej železnice, ktorá sa má postaviť. Pre firmu Reiner és Mandula by bolo výhodnejšie premiestnenie píly na Podskalu (Kőalja). Otáznou ostáva problematika osobnej železničnej dopravy medzi Spišskou Novou Vsou a Novoveskými kúpeľmi (Iglófüred). Mesto Spišská Nová Ves musí z obchodného hľadiska tiež priniesť isté obete a zainvestovať, aby sa plány zrealizovali.
|
610 |
2 |
4 |
|a Reiner és Mandula erdő- és gőzfürész-vállalat r. t. Igló
|x lesnícky podnik a parná píla
|y 1917
|z Spišská Nová Ves (Slovensko)
|
648 |
0 |
4 |
|a 1917
|
650 |
0 |
4 |
|a akciové spoločnosti
|
650 |
0 |
4 |
|a drevospracujúci priemysel
|
650 |
0 |
4 |
|a železničná doprava
|
651 |
|
4 |
|a Spišská Nová Ves (Slovensko)
|
651 |
|
4 |
|a Novoveská Huta (Slovensko)
|
651 |
|
4 |
|a Spišská Nová Ves-Podskala (Slovensko)
|
655 |
|
4 |
|a hungariká
|
773 |
0 |
|
|t Szepesi Lapok : Politikai És Tátrai Ujság
|g Roč. XXXIII, č. 100 (6.9.1917), s. 1
|
958 |
|
|
|a HU
|
974 |
|
|
|a vsz
|
992 |
|
|
|a RBX
|
997 |
|
|
|a Kőalja p. Spišská Nová Ves-Podskala
|
997 |
|
|
|a Iglófüred p. Novoveské kúpele
|
BAS |
|
|
|
852 |
|
|
|a SVKKK
|b BIB
|
998 |
|
|
|a RETRO
|