|
|
|
|
LEADER |
01995nab#a2200433#ar4500 |
001 |
000128472 |
003 |
SVKKK |
005 |
20221115090011.0 |
008 |
131126d1917 xo |||||||||||||||b|hun |
FMT |
|
|
|
038 |
|
|
|a SVKKK
|
040 |
|
|
|a SVKKK
|b slo
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a hun
|
044 |
|
|
|a xo
|c SK
|
080 |
|
|
|a 656.025.4
|2 2011
|
080 |
|
|
|a 656.2
|2 2011
|
242 |
1 |
0 |
|a Žiadosť obcí Spišský Hrušov, Jamník, Vítkovce a Chrasť nad Hornádom ku Košicko-bohumínskej železnici
|b Zriadenie nákladnej stanice, alebo prekládkovej koľaje v Chrasti nad Hornádom
|
245 |
1 |
0 |
|a Körtvélyes, Szepesárki, Vitfalu és Haraszt községek kérelme a Ksodhoz
|b Haraszton teherállomás, vagy rakodó vágány létesitése
|
520 |
3 |
|
|a Obce Spišský Hrušov (Körtvélyes), Jamník (Szepesárki), Vítkovce (Vitfalu) a Chrasť nad Hornádom (Haraszt) požiadali Košicko-bohumínsku železnicu o zriadenie nákladnej stanice, alebo prekládkovej koľaje v Chrasti nad Hornádom, keďže najbližšími nákladnými stanicami pre tieto obce sú Markušovce, resp. Spišské Vlachy (Szepesolaszi), čo sú vozmi 3-4 hodiny cesty. V Chrasti už je zriadená železničná zastávka s čakárňou. Ak by nebola možná výstavba železničnej stanice, pomohla by aj prekládková koľaj.
|
648 |
0 |
4 |
|a 1917
|
650 |
0 |
4 |
|a nákladná doprava
|
650 |
0 |
4 |
|a železničná doprava
|
651 |
|
4 |
|a Spišský Hrušov (Slovensko)
|
651 |
|
4 |
|a Jamník (Slovensko)
|
651 |
|
4 |
|a Vítkovce (Slovensko)
|
651 |
|
4 |
|a Chrasť nad Hornádom (Slovensko)
|
655 |
|
4 |
|a hungariká
|
773 |
0 |
|
|t Szepesi Lapok : Politikai És Tátrai Ujság
|g Roč. XXXIII, č. 104 (15.9.1917), s. 4
|
958 |
|
|
|a HU
|
974 |
|
|
|a vsz
|
992 |
|
|
|a RBX
|
997 |
|
|
|a Körtvélyes p. Spišský Hrušov
|
997 |
|
|
|a Szepesárki p. Jamník
|
997 |
|
|
|a Vitfalu p. Vítkovce
|
997 |
|
|
|a Haraszt p. Chrasť nad Hornádom
|
997 |
|
|
|a Szepesolaszi p. Spišské Vlachy
|
BAS |
|
|
|
852 |
|
|
|a SVKKK
|b BIB
|
998 |
|
|
|a RETRO
|