Személyzeti ügyek a Ksodnál

U Košicko-bohumínskej železnice boli zo služobných dôvodov preložení: hlavný kontrolór oddelenia správy obchodného vedenia György Domonkos bol oslobodený od jeho vedenia a preložený do Budapešti a poverený vedením materiálového oddelenia finančného odboru; hlavný kontrolór Béla Jávorszky bol prelože...

Celý popis

Podrobná bibliografia
Médium: Článok
Jazyk:Hungarian
Témy:
Zdroj: 1. Szepesi Lapok : Politikai És Tátrai Ujság 1. Roč. XXXIII, č. 117 (16.10.1917), s. 2
LEADER 05449nab#a2200757#ar4500
001 000128615
003 SVKKK
005 20230119113822.0
008 131126d1917 xo |||||||||||||||b|hun
FMT
038 |a SVKKK 
040 |a SVKKK  |b slo  |e AACR2 
041 0 |a hun 
044 |a xo  |c SK 
080 |a 316.477  |2 2011 
080 |a 005.966  |2 2011 
080 |a 656.2  |2 2011 
080 |a 331.105.24  |2 2011 
080 |a 581.149  |2 2011 
242 1 0 |a Personálne záležitosti u Košicko-bohumínskej železnice 
245 1 0 |a Személyzeti ügyek a Ksodnál 
520 3 |a U Košicko-bohumínskej železnice boli zo služobných dôvodov preložení: hlavný kontrolór oddelenia správy obchodného vedenia György Domonkos bol oslobodený od jeho vedenia a preložený do Budapešti a poverený vedením materiálového oddelenia finančného odboru; hlavný kontrolór Béla Jávorszky bol preložený z dopravnej služby do služby správy a poverený vedením oddelenia správy obchodného vedenia; hlavný inžinier Ervin Erdős, vedúci výhrevne v Košiciach (Kassa) bol preložený do Vrútok (Ruttka) za zástupcu vedúceho hlavnej dielne; hlavný inžinier Dezső Vallaszky z výhrevne vo Vrútkach do výhrevne v Košiciach za vedúceho; inžinier Béla Kund z obchodného vedenia ku košickej výhrevni; inžinier Alfréd Paulini z košickej výhrevne do Budapešti na strojný odbor generálneho riaditeľstva; úradník Sándor Horvay z Vrútok na dopravné a obchodné oddelenie do Košíc; úradník Sándor Mátyus zo Žiliny (Zsolna) za vedúceho skladu do Vrútok; úradník Jenő Popper, prednosta stanice v Skalitom (Sziklaszoros) za vedúceho skladu do Žiliny; úradník Antal Pongrácz, zástupca prednostu stanice v Žiline za prednostu stanice v Skalitom; úradník László Stevonka z Liptovského Mikuláša (Liptószentmiklós) do Vrútok; úradník Henrik Lisovszky z pradiarne v Ružomberku (Rózshegy) na stanicu do Košíc. Preloženie hlavného inžiniera Lea Wüesta z obchodného vedenia do hlavnej dielne vo Vrútkach bolo zrušené a bol ponechaný na svojom poste. Úradník Lajos Vas bol poverený povinnosťami zástupceho prednostu stanice v Žiline. Hlavný kontrolór Sándor Horvát bol oslobodený spod vedenia materiálového oddelenia finančného odboru generálneho riaditeľstva. Hlavný skladník István Makó bol za zabránenie vykrádania skladu odmenený. Výhybkár József Nahálka z Kráľovej Lehoty zomrel dňa 29. septembra 1917. 
600 1 4 |a Domonkos, György  |x úradník Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Budapešť (Maďarsko) 
600 1 4 |a Jávorszky, Béla  |x úradník Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917 
600 1 4 |a Erdős, Ervin  |x hlavný inžinier Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Košice (Slovensko)  |z Vrútky (Slovensko) 
600 1 4 |a Vallaszky, Dezső  |x hlavný inžinier Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Vrútky (Slovensko)  |z Košice (Slovensko) 
600 1 4 |a Kund, Béla  |x inžinier Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Budapešť (Maďarsko)  |z Košice (Slovensko) 
600 1 4 |a Paulini, Alfréd  |x inžinier Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Košice (Slovensko)  |z Budapešť (Maďarsko) 
600 1 4 |a Horvay, Sándor  |x úradník Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Budapešť (Maďarsko)  |z Košice (Slovensko) 
600 1 4 |a Mátyus, Sándor  |x úradník Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Žilina (Slovensko)  |z Vrútky (Slovensko) 
600 1 4 |a Popper, Jenő  |x úradník Košicko-bohumínskej železnice  |y 197  |z Skalité (Slovensko)  |z Žilina (Slovensko) 
600 1 4 |a Pongrácz, Antal  |x úradník Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Žilina (Slovensko)  |z Skalité (Slovensko) 
600 1 4 |a Stevonka, László  |x úradník Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Liptovský Mikuláš (Slovensko)  |z Vrútky (Slovensko) 
600 1 4 |a Lisovszky, Henrik  |x úradník Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Ružomberok (Slovensko)  |z Košice (Slovensko) 
600 1 4 |a Wüest, Leo  |x hlavný inžinier Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Budapešť (Maďarsko)  |z Vrútky (Slovensko) 
600 1 4 |a Vas, Lajos  |a úradník Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Žilina (Slovensko) 
600 1 4 |a Horvát, Sándor  |x úradník Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Budapešť (Maďarsko) 
600 1 4 |a Makó, István  |x hlavný skladník Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917 
600 1 4 |a Nahálka, Jozef  |d 1878-1917  |x výhybkár Košicko-bohumínskej železnice  |y 1917  |z Kráľova Lehota (Slovensko) 
648 0 4 |a 1917 
650 0 4 |a kariéra 
650 0 4 |a železničná doprava 
650 0 4 |a zamestnanci 
650 0 4 |a úmrtia 
651 4 |a Budapešť (Maďarsko) 
651 4 |a Košice (Slovensko) 
651 4 |a Vrútky (Slovensko) 
651 4 |a Žilina (Slovensko) 
651 4 |a Skalité (Slovensko) 
651 4 |a Liptovský Mikuláš (Slovensko) 
651 4 |a Ružomberok (Slovensko) 
651 4 |a Kráľova Lehota (Slovensko) 
655 4 |a hungariká 
773 0 |t Szepesi Lapok : Politikai És Tátrai Ujság  |g Roč. XXXIII, č. 117 (16.10.1917), s. 2 
958 |a HU 
974 |a vsz 
992 |a RBX 
997 |a Kassa p. Košice 
997 |a Ruttka p. Vrútky 
997 |a Sziklaszoros p. Skalité 
997 |a Zsolna p. Žilina 
997 |a Liptószentmiklós p. Liptovský Mikuláš 
997 |a Rózsahegy p. Ružomberok 
BAS
852 |a SVKKK  |b BIB 
998 |a RETRO