Introduction to advertising and promotion. : An integrated marketing communications perspective. /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Belch, George Eugene (Author), Belch, Michael A. (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: Burr Ridge-Boston-Sydney : Irwin, 1993
Vydanie:2. vyd.
Témy:
ISBN: 0256105162 (viaz.)
Fyzický popis: Preruš.str.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01265nam a2200361 a 4500
001 000022212
003 SVKK
005 19990608000000.0
008 960514s1993 xxu e engo
FMT
020 |a 0256105162 (viaz.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a eng 
044 |a xxu  |c US 
080 |a 659.1(075.8)  |2 1997 
100 1 |a Belch, George Eugene  |4 aut 
245 1 0 |a Introduction to advertising and promotion. :  |b An integrated marketing communications perspective. /  |c George Eugene Belch, Michael A. Belch 
250 |a 2. vyd. 
260 |a Burr Ridge-Boston-Sydney :  |b Irwin,  |c 1993 
300 |a Preruš.str. 
653 0 |a reklama  |2 SVKKKPH 
653 0 |a učebnice vysokých škôl  |2 SVKKKPH 
655 7 |a učebnice vysokých škôl  |2 SVKKKPH 
700 1 |a Belch, Michael A.  |4 aut 
910 |a svkkk 
919 |a 0-256-10516-2 
974 |a MI  |d 19960614 
974 |a PA  |d 19960521 
974 |a PA  |d 19990608 
998 |a BK 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK16  |b Sklad Pribinova 3. posch.  |3 V.196053  |6 895311  |q 19960103  |5 2720136511  |8 20060125  |f 70  |s Absenčne  |h SCKND  |t 20161025  |u 1424  |w 000022212  |x 000010 
a02 0 |a 0256105162 (viaz.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova 3. posch.  |a V.196053  |j 895311  |i 2720136511  |s Absenčne