Marketing 1. : Käuferverhalten, Marktforschung und Marketing-Prognosen. /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Berndt, Ralph (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:German
Vydané: Berlin-Heidelberg-New York : Springer-Verlag, 1992
Vydanie:2. rozšír. vyd.
Témy:
ISBN: 3540551360 (brož.)
Fyzický popis: 261 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01187nam a2200349 a 4500
001 000067320
003 SVKK
005 20010430000000.0
008 001213s1992 au e gero
FMT
020 |a 3540551360 (brož.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a ger 
044 |a au  |c AT 
080 |a 658.8(075)  |2 1997 
100 1 |a Berndt, Ralph  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing 1. :  |b Käuferverhalten, Marktforschung und Marketing-Prognosen. /  |c Ralph Berndt 
250 |a 2. rozšír. vyd. 
260 |a Berlin-Heidelberg-New York :  |b Springer-Verlag,  |c 1992 
300 |a 261 s. 
653 0 |a marketing  |2 SVKKKPH 
653 0 |a učebnice  |2 SVKKKPH 
655 7 |a učebnice  |2 SVKKKPH 
910 |a svkkk 
919 |a 3-540-55136-0 
974 |a MI  |d 20001213 
974 |a PA  |d 20001213 
974 |a PA  |d 20010430 
998 |a BK 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK10  |b Sklad Pribinova 2. posch.  |3 II.354793  |6 864003  |q 20060125  |5 2720137116  |8 20060125  |e  000  |f 70  |s Absenčne  |h SCKND  |t 00000000  |u 0000  |w 000067320  |x 000010 
a02 0 |a 3540551360 (brož.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova 2. posch.  |a II.354793  |j 864003  |i 2720137116  |s Absenčne