Marketing podle Kotlera. : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Kotler, Philip, 1931- (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
English
Vydané: Praha : Management Press, 2000
Vydanie:1. vyd.
Témy:
ISBN: 8072610104 (viaz.)
Fyzický popis: 258 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01443nam a2200385 a 4500
001 000084933
003 SVKK
005 20031219000000.0
008 031016s2000 cs e czeo
FMT
020 |a 8072610104 (viaz.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 1 |a cze  |h eng 
044 |a cs  |c CS 
080 |a 339.138(035)  |2 1997 
080 |a 658.8(035)  |2 1997 
100 1 |a Kotler, Philip,  |d 1931-  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing podle Kotlera. :  |b Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. /  |c Philip Kotler 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Management Press,  |c 2000 
300 |a 258 s. 
653 0 |a marketing  |2 SVKKKPH 
653 0 |a príručky  |2 SVKKKPH 
655 7 |a príručky  |2 SVKKKPH 
910 |a svkkk 
919 |a 80-7261-010-4 
974 |a UH  |d 20031201 
974 |a KL  |d 20031128 
974 |a TI  |d 20031219 
998 |a BK 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK14  |b Sklad Pribinova prízemie  |3 IV.182804  |6 933013  |q 20000103  |5 2720040400  |8 20060125  |f 70  |s Absenčne  |h SCKND  |t 20221012  |u 1737  |w 000084933  |x 000020 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK14  |b Sklad Pribinova prízemie  |3 IV.188987  |6 956194  |q 20030103  |5 2720016844  |8 20060125  |f 70  |s Absenčne  |h SCKND  |t 20210730  |u 1210  |w 000084933  |x 000010 
a02 0 |a 8072610104 (viaz.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova prízemie  |a IV.182804  |j 933013  |i 2720040400  |s Absenčne 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova prízemie  |a IV.188987  |j 956194  |i 2720016844  |s Absenčne