Touristik Marketing. : Ziele, Strategien, Instrumentarium, Organisation und Planung des Marketing von Reiseveranstaltern /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Hebestreit, Dieter (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:German
Vydané: Berlin : Berlin-Verlag, 1975.
Vydanie:1. Aufl.
Edícia:Dynamische ökonomie Band 13
ISBN: (viaz.)
Fyzický popis: 309 s.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01014nam a2200265 a 4500
001 000187315
005 20091219212135.0
008 040101s1975 qw e ger d
FMT
020 |a (viaz.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a ger 
044 |a qw  |c DE 
100 1 |a Hebestreit, Dieter  |4 aut 
245 1 0 |a Touristik Marketing. :  |b Ziele, Strategien, Instrumentarium, Organisation und Planung des Marketing von Reiseveranstaltern /  |c Dieter Hebestreit. 
250 |a 1. Aufl. 
260 |a Berlin :  |b Berlin-Verlag,  |c 1975. 
300 |a 309 s. 
490 1 |a Dynamische ökonomie  |v Band 13 
830 0 |a Dynamische ökonomie  |v Band 13 
910 |a svkkk 
998 |a BK 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK10  |b Sklad Pribinova 2. posch.  |3 III.108920  |6 536703  |q 20091219  |5 2720152715  |8 20060125  |e  0000  |f 70  |s Absenčne  |h SCKRT  |t 00000000  |u 0000  |w 000187315  |x 000010 
a02 0 |a (viaz.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova 2. posch.  |a III.108920  |j 536703  |i 2720152715  |s Absenčne