Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Ftorek, Jozef, 1973- (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydané: Praha : Grada, 2007
Vydanie:1. vyd.
Edícia:Manažer
Témy:
ISBN: 9788024719030 (brož.)
Fyzický popis: 165 s. : fotogr. ; 24 cm
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01566nam a2200373 a 4500
001 000291447
005 20070226132443.0
008 070115s2007 xr a e b 000 0 czeo
FMT
020 |a 9788024719030 (brož.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a cze 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Médiá  |2 konspekt 
080 |a 659.4  |2 1997 
080 |a 316.65  |2 1997 
080 |a (035)  |2 1997 
100 1 |a Ftorek, Jozef,  |d 1973-  |4 aut 
245 1 0 |a Public relations jako ovlivňování mínění :  |b jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat /  |c Jozef Ftorek 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2007 
300 |a 165 s. :  |b fotogr. ;  |c 24 cm 
440 0 |a Manažer 
504 |a Bibliografia s. 163-165 
650 0 7 |a public relations  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a verejná mienka  |2 SVKKKPH 
655 7 |a príručky  |2 SVKKKPH 
919 |a 978-80-247-1903-0 
998 |a BK 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK14  |b Sklad Pribinova prízemie  |3 IV.198377  |6 985521  |q 20070115  |5 2720098663  |8 20070115  |f 70  |s Absenčne  |g 000024766  |h SCKHL  |z 252.80  |t 20220301  |u 1737  |w 000291447  |x 000010 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK14  |b Sklad Pribinova prízemie  |3 IV.198378  |6 985522  |q 20070115  |5 2720098664  |8 20070115  |f 70  |s Absenčne  |g 000024766  |h SCKHL  |z 252.80  |t 20220505  |u 1130  |w 000291447  |x 000020 
a02 0 |a 9788024719030 (brož.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova prízemie  |a IV.198377  |j 985521  |i 2720098663  |s Absenčne 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova prízemie  |a IV.198378  |j 985522  |i 2720098664  |s Absenčne