The new PR toolkit : strategies for successful media relations /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Breakenridge, Deirdre, DeLoughry, Thomas J. (Author)
Médium: Kniha
Jazyk:English
Vydané: Upper Saddle River ; New York ; London : Pearson Education, c2003.
Vydanie:[1st ed.]
Edícia:Financial Times Prentice Hall books
Témy:
ISBN: 0130090255 (brož.)
Fyzický popis: xxv, 240 s. ; 23 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01496nam a22004094a 4500
001 000354195
005 20100115083338.0
008 091105s2003 xxu e 001 0 eng d
FMT
020 |a 0130090255 (brož.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a eng 
044 |a xxu  |c US 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Médiá  |2 konspekt 
080 |a 659.4  |2 2001 
080 |a 659.3  |2 2001 
080 |a 658.114  |2 2001 
080 |a (048.8)  |2 2001 
100 1 |a Breakenridge, Deirdre 
245 1 0 |a The new PR toolkit :  |b strategies for successful media relations /  |c Deidre Breakenridge, Thomas J. DeLoughry. 
250 |a [1st ed.] 
260 |a Upper Saddle River ;  |a New York ;  |a London :  |b Pearson Education,  |c c2003. 
300 |a xxv, 240 s. ;  |c 23 cm. 
490 1 |a Financial Times Prentice Hall books 
504 |a Register: s. 231-240 
650 0 7 |a public relations  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a masmédiá  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a podnikanie  |2 SVKKKPH 
655 7 |a monografie  |2 SVKKKPH 
700 1 |a DeLoughry, Thomas J.  |4 aut 
830 0 |a Financial Times Prentice Hall books 
910 |a svkkk 
919 |a 0-13-009025-5 
998 |a BK 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK14  |b Sklad Pribinova prízemie  |3 IV.206769  |6 1012328  |q 20091109  |5 2720159611  |8 20091109  |f 70  |s Absenčne  |g 000052345  |h SCKHL  |z 35.00  |t 20150407  |u 0946  |w 000354195  |x 000010 
a02 0 |a 0130090255 (brož.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Pribinova prízemie  |a IV.206769  |j 1012328  |i 2720159611  |s Absenčne