The new PR toolkit : strategies for successful media relations /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Breakenridge, Deirdre, DeLoughry, Thomas J. (Author)
Format: Book
Language:English
Published: Upper Saddle River ; New York ; London : Pearson Education, c2003.
Edition:[1st ed.]
Series:Financial Times Prentice Hall books
Subjects:
ISBN: 0130090255 (brož.)
Physical Description: xxv, 240 s. ; 23 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Absenčne  Place a Hold 2720159611
IV.206769
Výpožičný pult Hlavná 10