Vedecké aspekty tvorby modernej reklamy : [ako vytvoriť pútavú reklamu] /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chebeň, Juraj
Format: Book
Language:Slovak
Published: Bratislava : Ekonóm, 2010.
Edition:1. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788022530286 (brož.)
Physical Description: 298 s. : fotogr., grafy, il., tab. ; 21 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Absenčne  Place a Hold 2720255400
III.220841
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Place a Hold 2720255399
III.220842
Výpožičný pult Hlavná 10
Absenčne  Place a Hold 2720255398
III.220843
Výpožičný pult Hlavná 10