Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Tručka, Jaroslav
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydané: Brno : BizBooks, 2013.
Vydanie:1. vyd.
Témy:
ISBN: 9788026500544 (brož.)
Fyzický popis: 212 s. : il. ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01636nam a2200409 a 4500
001 000417294
005 20130902104641.0
008 121121s2013 xr a e f 001 0 cze d
FMT
020 |a 9788026500544 (brož.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a cze 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 658  |x Riadenie a správa podniku  |2 konspekt 
080 |a 658.8:005.21  |2 2001 
080 |a 658.8:316.77  |2 2001 
080 |a (035)  |2 2001 
100 1 |a Tručka, Jaroslav 
245 1 0 |a Marketing jako šachová hra :  |b vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků /  |c Jaroslav Tručka. 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Brno :  |b BizBooks,  |c 2013. 
300 |a 212 s. :  |b il. ;  |c 21 cm. 
500 |a Slovník 
504 |a Bibliografia: s. 207 
650 0 7 |a strategický marketing  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a marketingová komunikácia  |2 SVKKKPH 
650 0 9 |a SVKKKPH 
655 7 |a príručky  |2 SVKKKPH 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-265-0054-4 
998 |a BK 
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK2  |b Sklad Hlavná 10 prízemie  |3 III.225931  |6 1044872  |q 20130319  |5 2720296148  |8 20130319  |f 70  |s Absenčne  |g 000084732  |h SCKHL  |z 5.99  |t 20150408  |u 0805  |w 000417294  |x 000010 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK2  |b Sklad Hlavná 10 prízemie  |3 III.225932  |6 1044873  |q 20130319  |5 2720296147  |8 20130319  |f 70  |s Absenčne  |g 000084732  |h SCKHL  |z 5.99  |t 20180607  |u 1635  |w 000417294  |x 000020 
a02 0 |a 9788026500544 (brož.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Hlavná 10 prízemie  |a III.225931  |j 1044872  |i 2720296148  |s Absenčne 
090 |g SCKHL  |k Sklad Hlavná 10 prízemie  |a III.225932  |j 1044873  |i 2720296147  |s Absenčne