Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu : uplatnenie v zmiešaných spoločnostiach /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Supeková, Soňa, Janáková, Hana (Author)
Format: Book
Language:Slovak
Published: Praha : Wolters Kluwer, 2014.
Edition:1. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788074787119 (brož.)
Physical Description: 167 s. : fotogr., grafy, il., tab. ; 21 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
On Reserve - Ask at Circulation Desk konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Príručka / Študovňa 2720330836
III.232698
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4-Ekonomické vedy, obchod
Absenčne  Place a Hold 2720340812
III.236051
Výpožičný pult Hlavná 10