Intuitivní marketing pro 21. století /

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavný autor: Toman, Miloš
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydané: Praha : Management Press, 2016.
Vydanie:Vyd. 1.
Témy:
ISBN: 9788072613991 (brož.)
Fyzický popis: 163 s. ; 21 cm.
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý kto otaguje tento záznam!

LEADER 01501nam a2200385 i 4500
001 000499342
005 20161109095837.0
008 160209s2016 xr e f 000 0 cze d
FMT
020 |a 9788072613991 (brož.) 
040 |a SVKKK  |b slo  |c SVKKK  |e AACR2 
041 0 |a cze 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 658  |x Riadenie a správa podniku  |2 konspekt 
080 |a 658.8  |2 2011 
080 |a 159.9  |2 2011 
080 |a 159.956  |2 2011 
080 |a (035)  |2 2011 
100 1 |a Toman, Miloš 
245 1 0 |a Intuitivní marketing pro 21. století /  |c Miloš Toman. 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Management Press,  |c 2016. 
300 |a 163 s. ;  |c 21 cm. 
650 0 7 |a marketing  |x psychologické aspekty  |2 SVKKKPH 
650 0 7 |a intuícia  |2 SVKKKPH 
655 7 |a príručky  |2 SVKKKPH 
910 |a svkkk 
919 |a 978-80-7261-399-1 
998 |a BK 
OWN
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK2  |b Sklad Hlavná 10 prízemie  |3 III.235625  |6 1070797  |q 20160219  |5 2720355966  |8 20160219  |f 70  |s Absenčne  |g 000110102  |h SCKHL  |z 10.79  |t 20240819  |u 1038  |w 000499342  |x 000010 
Z30 1 |l SCK01  |l SCK01  |m BOOK  |1 SCKHL  |2 SK2  |b Sklad Hlavná 10 prízemie  |3 III.237260  |6 1074646  |q 20160817  |5 2720352808  |8 20160817  |f 70  |s Absenčne  |g 000113909  |h SCKHL  |z 8.99  |t 20240604  |u 1320  |w 000499342  |x 000020 
a02 0 |a 9788072613991 (brož.) 
090 |g SCKHL  |k Sklad Hlavná 10 prízemie  |a III.235625  |j 1070797  |i 2720355966  |s Absenčne 
090 |g SCKHL  |k Sklad Hlavná 10 prízemie  |a III.237260  |j 1074646  |i 2720352808  |s Absenčne