Guerilla, viral, buzz, word of mouth marketing : implementácia nových foriem marketingovej komunikácie do prostredia slovenskej a českej marketingovej praxe /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Banyár, Milan, 1982- (Author)
Format: Book
Language:Slovak
Published: Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018.
Edition:Prvé vydanie
Subjects:
ISBN: 9788022345903
Physical Description: 191 strán : fotografie, grafy, ilustráie, tabuľky ; 24 cm.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Scan on demand from our collection - We do not copy Slovak Technical Standards (STN)

Objednať si môžete skeny článkov z časopisov, častí kníh (maximálne do 20% obsahu celého dokumentu) za účelom vzdelávania, výskumu a bádania v súlade so zákonom o ochrane autorských práv... čítajte ďalej

Email this
On Reserve - Ask at Circulation Desk konzultanti@svkk.sk mob.:+421918245888 tel.:+421556222780
Celkový počet rezervácií: 0
 Status   Due Date   Barcode
Call Number 
 Location  Description
Sort
Notes
Príručka / Študovňa 2720697258
IV.236232
Študovňa kníh Hlavná 10
Polička 4 - Ekonomické vedy, obchod